jma Skrevet 6. Februar 2020 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2020 Lexi er snart ett år (27. feb) og jeg hadde egentlig tenkt til å ta røngten så fort som mulig. Men så var det noen som sa at man burde vente til første løpetid er over, og ikke røngte nær løpetid fordi det kan gjøre hoftene litt løsere. Lexi har ikke hatt merkbar løpetid. Hun har noen usammenhengende dager slikka seg litt ekstra, og jeg har sett kun en blodflekk. Tror dere hun har hatt løpetid? Burde jeg vente? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 6. Februar 2020 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2020 Det er vel ingen risiko med å vente? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 6. Februar 2020 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2020 2 timer siden, simira skrev: Det er vel ingen risiko med å vente? Nei, bare meg som er veldig utålmodig ?? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anooni Skrevet 6. Februar 2020 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2020 (endret) Det der er bare myter.. Jeg selv har hatt 5 tisper, 3 av de har vært røntget ifbm løpetid og alle har fått A. En er for ung og den andre fikk C, så da må det i såfall være positivt med løpetid ved røntgen ? Endret 7. Februar 2020 av Anooni 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 6. Februar 2020 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2020 Akkurat nå, Anooni skrev: Det der er bare myter.. Jeg selv har røntget 5 tisper, 3 av de har vært ifbm løpetid og alle har fått A. En er for ung og den andre fikk C, så da må det i såfall være positivt med løpetid ved røntgen ? Så bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts