Guest Vicky Skrevet 9. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2006 Nå må jeg bare skryte litt! Igår hadde jeg og min venninne og bc`n Nero en fantastisk bra treningsøkt! Er så utrolig inponert over villdyret mitt. Hun mestret ting som jeg ikke trodde var mulig! Etter så lang tid uten trening var hun så god! Og det er så fantastisk å se fremgangen og energien! Og presisjonen er bare helt rå... Hun sjokkerer meg bokstavelig talt! Det er så morro å se hva som ligger i henne når hun arbeider. Når jeg ser på henne og hun venter på oppgave er det nesten som om det er de intense øynene til Lizard som stirrer tilbake, og venter på neste kommando. Nero var også helt suveren! Etter lang tid uten trening gikk han rett på dagens oppgaver uten å nøle et sekund. Nero skal på konkuranse i helgen, så han jobbet vi mest med. Etter en fin treningsøkt ble det tur og kos sammen med noen andre gode venner Her er noen bilder To flotte gjeterhunder som smiler bredt Er vi ikke vakre? Flørting på gang Hoppsan! Vicky stiller seg opp og gjør seg fin Nero skyver frem brystkassa og viser hvor fin han er "Ikke prøv deg på noe" sier Vicky "Ta det med ro! jeg skal jo bare stelle med deg!" Vicky er spennende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 9. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2006 Nero flørter mens Vicky graver etter gullskatt! Grrrvoff! Her skal det graves! Hva er det de pønsker på?! Gjeterhunder leker best! Voff voff! Må tygge litt på hverandre... Ulvelek Vi er farlige! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 9. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2006 Så utrolig søte de er sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 9. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2006 Vicky brøyter seg ut for å komme seg til Nero "Jeg syns også det er litt dypt!" "Fyttikatta her var det dypt!" "Bare vent, jeg får nok tak i deg!!" De durer avsted ut i snøen Førstemann til mølla! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 9. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2006 Vi vil fange snø! Vi er klare!!! FETCH! Herlig... Dette er gøy! Beautiful The king and the queen of snow! Snødrøm! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingar Skrevet 9. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2006 Nero flørter mens Vicky graver etter gullskatt! Grrrvoff! Her skal det graves! Hva er det de pønsker på?! Gjeterhunder leker best! Voff voff! Må tygge litt på hverandre... Ulvelek Vi er farlige! Veldig bra Vicky... flott! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 9. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2006 Så flotte de er sammen! Artige bilder. Og så bra at det gikk flott med treninga. Det er så artig når man ser at treninga hjelper, at man får det til. Og at hunden sitter der og ser opp på deg og er klar til å gjøre hvasomhelst. Det er moro det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 9. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2006 Snøøøø!!! Ulver i natten Skal vi ikke fange mere snø?!?!?! Æsj så kjedelig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 9. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2006 Tusen takk Ingar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 9. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2006 Så flotte de er sammen! Artige bilder. Og så bra at det gikk flott med treninga. Det er så artig når man ser at treninga hjelper, at man får det til. Og at hunden sitter der og ser opp på deg og er klar til å gjøre hvasomhelst. Det er moro det! Ja, det er en deilig følelse Håper du opplever det samme! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 9. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2006 Vicky, the painted lady. Lite oppstillingsbilde På det bildet er desverre vicky nedrøyta og full av snø, men jeg syns det har sin sjarm det og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 9. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2006 Pene hundene! Jeg kommer snart å kidnapper Vicky...Og du har helt rett:gjeterhunder leker best:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marcoograya Skrevet 9. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2006 så utrolig herlige bilder..ser ut som om de stoooor koser seg!!sånt er gøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 9. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2006 Ja, det er en deilig følelse Håper du opplever det samme! Ja, i det siste har jeg opplevd det titt og ofte. Dog ikke på akkurat det jeg skulle ønske jeg kunne fått opplevd det på (riinga, selv om det har blitt bedre i det siste det også), men når det gjelder lydighet og triks er hun i farta hele tida og kjapp og ivrig i bevegelsene sine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 9. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2006 Pene hundene! Jeg kommer snart å kidnapper Vicky...Og du har helt rett:gjeterhunder leker best:P Haha tusen takk for at du syns det! Kidnapper snart Lokeliten selv Vi kunne nesten bytte hunder hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 9. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2006 Ja, i det siste har jeg opplevd det titt og ofte. Dog ikke på akkurat det jeg skulle ønske jeg kunne fått opplevd det på (riinga, selv om det har blitt bedre i det siste det også), men når det gjelder lydighet og triks er hun i farta hele tida og kjapp og ivrig i bevegelsene sine. Så morro å høre at det går bedre!! Da har sikkert familien din tatt seg sammen å gjort som du sier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 9. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2006 Så morro å høre at det går bedre!! Da har sikkert familien din tatt seg sammen å gjort som du sier Tja, vi har vel heller inngått et kompromiss. Jeg har uansett hittil ikke fått til å gjøre det jeg skal ordentlig, rett og slett fordi det aldri har vært fysisk mulig (å binde henne fast med en gang hun begynner). Men adferdsterapeuten kommer hit i morgen (dog i forbindelse med noe annet), og hun sa hun skulle vise meg noen "triks og tips" som kan gi meg litt bedre kontroll over situasjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 9. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2006 Tja, vi har vel heller inngått et kompromiss. Jeg har uansett hittil ikke fått til å gjøre det jeg skal ordentlig, rett og slett fordi det aldri har vært fysisk mulig (å binde henne fast med en gang hun begynner). Men adferdsterapeuten kommer hit i morgen (dog i forbindelse med noe annet), og hun sa hun skulle vise meg noen "triks og tips" som kan gi meg litt bedre kontroll over situasjonen. Så flott! Virkelig morro å høre at det går så bra med dere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_aussie_ Skrevet 9. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2006 Fine bilder, Søte vicky Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 9. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2006 aaaww! så skjønne de er! virkelig et radar par!! gøy å høre at treningen går bra, ingenting er bedre enn det! ønsker Nero lykke til i konkuransen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 10. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2006 Vakre hunder, og flotte bilder.. Tror nok Puma kunne tenkt seg å leke litt med Vicky snart Masse snø hos dere jo, her er det nesten ingen ting:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monika! Skrevet 10. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2006 Flotte bilder nydelige Vicky Nero var utrolig flott!! skikkelig nydelig BC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 10. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2006 Flotte bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Skrevet 10. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2006 Ojojoj, her var det mange Flotte bilder av Nudelige Vicky og Nero i action Så ut som de moret seg Masse :iloveu: Vicky Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 11. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2006 aaaww! så skjønne de er! virkelig et radar par!! gøy å høre at treningen går bra, ingenting er bedre enn det! ønsker Nero lykke til i konkuransen Tusen takk! nå har de reist oppover, og konkuransen er imorra. Skulle si tusen takk fra dem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar