Gå til innhold
Hundesonen.no

Da venter jeg papillon valp!

Guest Vicky

Recommended Posts

Hei alle sammen!

Da har jeg endelig fått bestemt meg for Papillon :P Jeg har nå blitt plassert som nr 1 på liste. Og skal få en valp som virker lovende innen eksteriør, og innenfor bruks og mentalt. Det er litt usikkert når valpekullet kommer, men jeg skal hvertfall ha fra det neste :P Gleder meg utrolig! Mest til å kunne starte med en Papillonvalp i lydighet :D Er spent på hva min aussie sier til en fast bosatt hund til i huset :P Har hatt masse hunder i hus, og det virker som hun syns det er show! ;)

Håper noen med Papillon kan fortelle litt om sin erfaring med rasen generellt, og spesiellt hvis den brukes til noen grener innenfor hundesporten :P Hadde også vært artig å sett hjemmesider, og bra sider som har med Papillon å gjøre :P

papillon-280x230-tig-256.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis! Morsomt at du skal få deg liten hund.

Tips til websider er Linus sin hjemmeside, f.eks. Han er en et år gammel papillon som trener både ag, lp og bruks i klubben vår : www.linus.sprayblogg.no

Tusen takk for Link Helene! :P er kjempe morro å se papillon websider! :D Og få et innblikk i andres erfaring med rasen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere :D

Du kommer garantert ikke til å angre.

Jeg har jo en papillon på snart 9 mnd å han er bare helt nydlig :P

Han har egen hjemmesie, der er det jo endel + linker til andre papillon sider ;)

Lykke til :P

Tusen takk! :P Skal ta en titt på websiden! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Astrid!! Dette blir nok gøy!

Håper Vicky godtar å dele "mamma" da :P

ja, det kan bli spennende :P hun deler meg med en Bordergutt som heter Nero noen ganger, og hun er som regel blid, men noen ganger blir hun veldig sjalu :D hehe... det går veldig fint så lenge hun får ha sine ting i fred, og får den treningen hun forventer ;) Hun er veldig glad i valper, spesiellt hvis de er små :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med "snart-ny-valp". :D

Ventetiden er kjedelig, men er vel verdt det til slutt. Aussien din kommer nok til å bli glad for å få en kompis i hus!

(Vi er i samme situasjon som deg, venter på at et kull skal bli født. Skal da ha tispe av samme rase som vi har nå, fra England. *Hurra-meg-rundt*)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...