Gå til innhold
Hundesonen.no

Jeg og Silje gikk på Sandestranden

Taz

Recommended Posts

Skrevet

Jeg og Silje var på Sandestranden før vi gikk til vet'n med Diego.

Her er noen bilder.

Silje: Hvis du vil ha noen av bildene så si ifra, så sender jeg orginalen. :D

Ut på tur.

IMG_4017litebilde.jpg

IMG_4018litebilde.jpg

Stranden

IMG_4020litebilde.jpg

IMG_4021litebilde.jpg

Diego hilser på Leah.. Stakkars Leah.

IMG_4023litebilde.jpg

IMG_4045litebilde.jpg

Av en eller merkelig grunn tok jeg masse bilder av bølgene, dette var ett av de mindre bra, men orka ikke å forminske alle. Hehe

IMG_4058litebilde.jpg

Dette kunne vært ett fint bilde hvis Diego ikke var skamklippet på foten

IMG_4085litebilde.jpg

Ett søt hodebilde

IMG_4089litebilde.jpg

Skrevet

Noen oppstillingsbilder av Mala

IMG_4091litebilde.jpg

Dette likte jeg best

IMG_4093litebilde.jpg

Noen bilder av Sheltiene

IMG_4105litebilde2.jpg

IMG_4105litebilde.jpg

IMG_4108litebilde.jpg

IMG_4113litebilde.jpg

Ett fint bilde av Diego.

IMG_4126litebilde.jpg

IMG_4128litebilde.jpg

Diego fant en dam

IMG_4131litebilde.jpg

Skrevet

Kjempe fine bilder!!! :P

3 spørsmål: Hvordan gikk det hos dyrlegen? Hvem var den 3 Sheltien? Og hvor var Cody?

:D

Sheltie 1: Mala, sheltie 2: Enya og sheltie 3: Leah ;)

Det er alt jeg vet :P

Skrevet

Kjempe fine bilder!!! ;)

3 spørsmål: Hvordan gikk det hos dyrlegen? Hvem var den 3 Sheltien? Og hvor var Cody?

:D

Jeg tar ansvar og forklarer de to siste spørsmålene hvertfall, så får Trine selv ta det første :P

Den 3 sheltien var Leah, datteren til Gunn sin Sheeba, samme hunden som Gunn har i avataren sin. Hun er på ferie hos meg!

Cody var hjemme. Vi skulle jo rett til dyrlegen, så han fikk ikke bli med av den enkle grunn at han hadde gått raptus i bilen når vi var på vetten sitt kontor :P

Skrevet

Jeg tar ansvar og forklarer de to siste spørsmålene hvertfall, så får Trine selv ta det første :P

Den 3 sheltien var Leah, datteren til Gunn sin Sheeba, samme hunden som Gunn har i avataren sin. Hun er på ferie hos meg!

Cody var hjemme. Vi skulle jo rett til dyrlegen, så han fikk ikke bli med av den enkle grunn at han hadde gått raptus i bilen når vi var på vetten sitt kontor :P

Takker for svar! :P Leste det andre innlegget Trine skrev om hvordan det gikk hos dyrlegen så jeg har vel fått svar på det! ;)

Guest Hyper_Bærta
Skrevet

Årh..så fine bilder...Du er virkelig er FLINK fotograf Trine :D

*Komme til meg og ta bilder av milo?*

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Blir det bare kaos om man har katter og hunder sammen i samme hus?  Hva slags erfaring har dere med det?
    • Vi hadde en elghund som stod og ulte ved døra hvis det var løpetisper innen en mils radius (satt på spissen), og en annen elghund som ikke brydde seg i det hele tatt, så det er nok i alle fall til en viss grad individbetinget. Ellers har jeg bare hatt relativt små hunder (6-8 kg), men det har kun vært tisper, og de har vært veldig enkle mtp. løpetid (lite blod, ikke noe særlig hormonpåvirking mentalt utover at det skal markeres hver 5. meter på tur). simira nevner livmorbetennelse, jeg vet ikke om det er mer vanlig på småraser, men min forrige hund fikk i alle fall det. Men skal man ikke drive med avl eller andre raserelaterte aktiviteter er det jo ikke verre enn at man kastrerer.
    • Hvordan er rasene hunden er blanding av? Og ikke minst foreldrene? Det er jo ulempen med blanding, det er vanskelig å gjøre grundig research, men foreldrene og evt. tidligere kull kan jo gi indikasjoner. Hvis det er bevisst blandingsavl så ville jeg uansett håpet at de ikke ville avlet på en hannhund som er slik, men samtidig så ville de da kanskje ikke avlet på blanding heller, om de var opptatte av genetikk. Jeg kan ikke veldig mye om miniatyrhunder, jeg har kjent et par hannhunder som var slik du beskriver, og et par som er helt greie. Når det er sagt er jo tispene også "kjent" for mer gneldring og innbilte svangerskap og livmorbetennelse, så man velger jo litt sine onder. 
    • Hei! Jeg er helt ny i liten-hund-verden. Har tidligere hatt springer spaniel, boxer og schæfer, men skal nå få en liten blandingsrase.  Jeg er så usikker på valget av hannhund eller tispe! Personlig har jeg ikke en sterk preferanse, har hatt to tisper og en hannhund, og heller nok kanskje mer mot hannhunder. Men jeg hører fra mange med små hunder at hanner kan være veldig vanskelig å få stuerene, at de markerer inne og at de er så stressa rundt løpetid i nabolaget feks at de står og uler ved døra osv. Dette er ikke noe jeg har vært borti med store raser, verken min egen eller venner sine (vært aktiv i NRH og NBF-miljø i 15 år, så vært borti en del forskjellige raser) i det hele tatt, så er det en typisk type atferd for små hunder, eller er det mer individbetinget? Vi legger så klart til rette for rotrening og passe aktivitetsnivå osv osv.  Hadde vært fint å høre noe annet enn skrekkhistorier om små hunder, for akkurat nå lener jeg veldig mot tispe.
    • Vi har hittil foret vår valp på 13 uker med fire måltider om dagen og har planer om å gå ned til tre måltider om dagen. Ved fire måltider ga vi frokost ca 07-07.30, lunsj 12, middag 16 og kveldsmat 19.30.  hvilke tidspunkter forer dere valpene deres og hva har fungert for dere?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...