Dora Skrevet 5. Oktober 2018 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2018 Hei, hunden min på 5kg ble i går angrepet av en gatehund (i utlandet). Den var mye større, kanskje 30-40kg. Den dukket opp bak oss og før jeg rakk å reagere noe særlig ble hunden min filleristet heldigvis slapp den taket og løp videre etter noen sekunder. Vi dro til veterinær rett etterpå for å sjekke at alt var bra og de kunne ikke finne noe, men i natt har han vekket meg flere ganger, puster raskt og skriker når jeg trykker på høyre side av ribbeina/løfter han opp og lignende. Er dette «normale» funn etter å ha blitt angrepet av hund eller bør jeg dra til ny veterinær? Finnes det evt noen smertestillende for mennesker/uten resept som kan gis? Takk på forhånd Siter
Ingidano Skrevet 5. Oktober 2018 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2018 Han har nok vondt, evnt knekt noen ribben kanskje. Ta en ny tur til veterinær og få smertestillende beregnet til hund. Ikke gi medisiner beregnet på mennesker. F eks paracet er giftig for hunder. 1 Siter
Recommended Posts