Gå til innhold
Hundesonen.no

Fra galt monster til fluffy pelsdott ;)

Marianne

Recommended Posts

Idag måtte lille monster til pers, inn i dusjen! Det tok ca 5 min å få henne inn for når hun skjønner hva som skal skje så beveger hun seg i sneglefart og ca 2 mm over gulvet... :rolleyes:

Ihvertfall.. Hun er så søt når hun er ferdig i dusjen for da tar hun HELT av og skal tørke seg! ;)

Nyvasketmonster001.jpg

Nyvasketmonster002.jpg

Nyvasketmonster003.jpg

Nyvasketmonster004.jpg

Nyvasketmonster006.jpg

Nyvasketmonster007.jpg

Nyvasketmonster008.jpg

Nyvasketmonster009.jpg

:(

Nyvasketmonster010.jpg

Nyvasketmonster011.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var det inn på badet igjen og tørking og børsting stod for tur. Her er resultatet:

En liten konkuranse, finn øynene hennes! ;)

Nyvasketmonster012.jpg

Nyvasketmonster013.jpg

Nyvasketmonster014.jpg

Med litt godvilje og fantasi så skimter dere litt øyne her! :(

Nyvasketmonster015.jpg

Nyvasketmonster017.jpg

Nyvasketmonster018.jpg

Sånn, da kommer vel søle og slapseværet snart da, siden hunden min er nyvasket....! :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine Tequila! :P (som ikke er så blÅnd som slemme Marianne skal ha det til tenk! ;) )

Litt dårlig planlagt å bade timer før hun skal møte galegutten min eller? he he

Hehehe, nei hun overrasker innimellom! :(

HOLD DET SIKLEVESENET UNNA PELSDOTTEN MIN IDAG!!!!!!!! :P;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, nei hun overrasker innimellom! :P

HOLD DET SIKLEVESENET UNNA PELSDOTTEN MIN IDAG!!!!!!!! :P:P

Jeg skal bruke Tequila som ekstern belønning i dag tenkte jeg :P "se Loke,fluffy hårdott!"

Synne og Kali:ja hun er dødskul! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal bruke Tequila som ekstern belønning i dag tenkte jeg :P "se Loke,fluffy hårdott!"

Synne og Kali:ja hun er dødskul! :P

;) Da kan du like så godt si: Loke, se LUNSJ!!! :P

Takk Synne! Er ganske fornøyd med henne ja..! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe kule bilder :P Hva er hun blandet av? Tøff hund :P

Takk! :(

Jeg vet ikke hva hun er blandet av, har tatt henne med meg fra Gran Canaria så det kan være mye rart i henne! ;) Eneste som er sikkert er at det er Terrier i henne! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! :(

Jeg vet ikke hva hun er blandet av, har tatt henne med meg fra Gran Canaria så det kan være mye rart i henne! ;) Eneste som er sikkert er at det er Terrier i henne! ;)

Oj, stilig! Var det vanskelig å få henne inn i landet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, vanskelig var det vel ikke, måtte bare ha alle vaksiner og blodprøver i orden først! :P Tid- og pengekrevende var det, men absolutt verdt det!! :P:P

Ja, var nydelig hund :P Var det bare en "laushund" du fant? Eller er den fra "oppdretter":(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, var nydelig hund :( Var det bare en "laushund" du fant? Eller er den fra "oppdretter";)

Tja, første gangen jeg så henne så vandret hun rundt oppe på et bord i en resturant, tisset litt og drakk vann av et askebeger...! :P Men det var eierene av resturanten som hadde moren til Tequila! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, første gangen jeg så henne så vandret hun rundt oppe på et bord i en resturant, tisset litt og drakk vann av et askebeger...! :P Men det var eierene av resturanten som hadde moren til Tequila! :P

Søt historie:) Fant en hund i spania jeg hadde veldig lyst på. Men det ble ikke slik ;) Trodde det var vanskelig å få de inn i landet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kult da:D Falt du bare får henne å bestemte deg får å ta henne med til norge eller:p

Ja, nesten ihvertfall...! Det var kjærlighet ved første blikk ihvertfall! :P

Hun skulle dø den samme dagen, men sånn ble det heldigvis ikke! Hun hadde gått fra fang til fang og fra menneske til menneske i noen timer og hun klarte bare ikke å roe seg, hun var litt lettere hysterisk når jeg kom faktisk.. Jeg løftet henne opp, vi så hverandre inn i øynene i noen sekunder også la jeg henne inntil brystet mitt og hun roet seg med en gang, det tok ikke mange sek før hun sov! :P De andre som hadde sittet der sammen med henne (de var alle hundemennesker) satte opp disse fjesene: ;) og :D Så om ikke jeg bestemte meg med en gang så gjorde ihvertfal Tequila det! :P

Crizpo: Det er jo ikke så vanskelig å få de inn i landet men det er tidkrevende!!!

Til dere andre: Tusen takk!!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...