Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpegjengen 2019


Mindi
 Share

Recommended Posts

2 timer siden, HeleneFS skrev:

Tror ikke jeg skal svare på spørsmålet ?, men jeg kan røpe at valpen min kom ferdig programmert med av-knapp! ? men så har jo jeg selskapshund som har mye å si. Min forrige (cairn terrier) sov aldri!!!!

Åh, så deilig! Han her er full fres mens han er våken og sover ikke så tungt hele veien. Så å reise seg fra sofaen mens han sover er risky business? Han sover gjennom hele natta da, det er utrolig deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 381
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hils på Bror     Meg akkurat nå:   

Nå har jeg hentet henne! ?❤️ Hun virker så utrolig fin!! Vi er dessverre rammet av flystreiken til SAS og kommer oss ikke hjem før 22 i kveld. Får bare være glad vi kommer oss hjem i det hele tatt. Fl

(Bilde stjålet fra oppdretter) Da er det bestemt - hun (nest øverst) er min! ??

Posted Images

Lille Fiona pøbeldyr vokser seg til og er en artig liten frøken med masse personligget og full av rampestreker.  Hun elsker folk og er et lite lykketroll som sjarmerer de fleste hun har tid til å hilse på ?

Jeg er meget fornøyd med denne lille pøbelen fra vår siste kull! ?

DSC_8327.JPG

DSC_8333.JPG

DSC_8351.JPG

DSC_8403.JPG

DSC_8426.JPG

Endret av Lmari
  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Miloficent skrev:

Åh, så deilig! Han her er full fres mens han er våken og sover ikke så tungt hele veien. Så å reise seg fra sofaen mens han sover er risky business? Han sover gjennom hele natta da, det er utrolig deilig!

Nå har jeg en rævadilter så kjenner meg godt igjen i den følelsen av at man ikke kan bevege seg når de har sovnet ?. Når hun var våken var det jo slitsomt å gå ut hvert tiende minutt så likte best når hun sov, så jeg ble ganske passiv der jeg satt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, HeleneFS skrev:

Tror ikke jeg skal svare på spørsmålet ?, men jeg kan røpe at valpen min kom ferdig programmert med av-knapp! ? men så har jo jeg selskapshund som har mye å si. Min forrige (cairn terrier) sov aldri!!!!

Jeg trodde det var noe galt med Caizer. Han "bare" sov og var rolig. Det var liksom noe annet enn staff ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, HeleneFS skrev:

Nå har jeg en rævadilter så kjenner meg godt igjen i den følelsen av at man ikke kan bevege seg når de har sovnet ?. Når hun var våken var det jo slitsomt å gå ut hvert tiende minutt så likte best når hun sov, så jeg ble ganske passiv der jeg satt.

Hahah samme her! Sitter så stille som mulig for når han er våken, så er han våken? Samtidig vil jeg jo han skal ligge å slappe av mens jeg gjør ting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har startet så smått med alenetrening på Atlas som blir 10 uker imorgen! Han er inne på kjøkkenet med kompostgjerde foran. Prøver å trene litt at han er alene med Milo, men også helt alene. Nå har vi vært oppe i 4 minutter, men han sover jo bare? Altså han merker ikke at jeg går eller kommer tilbake. Han er litt misfornøyd med selve inngjerdingen, så om han hadde lagt noe lyd så vet jeg ikke om det er det faktum at jeg går - eller at det er kjipt å være innesperret og ikke være med Milo??‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...