Shokata Skrevet 31. Mai 2019 Forfatter Rapporter Skrevet 31. Mai 2019 På 5/29/2019 at 11:08 PM, Katharina skrev: Så mange fine og flotte bilder her i denne tråden her ❤️?? nydelige hunder. Tusen takk Siter
Shokata Skrevet 2. Juni 2019 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Juni 2019 Starta dagen fryktelig tidlig, og dro på playdate 5 Siter
Mud Skrevet 5. Juni 2019 Rapporter Skrevet 5. Juni 2019 Vi koste oss skikkelig! Stakkars fleskeberget mitt måtte ut på 4 1/2 times skogstur med "onkel " rett etterpå. Han har knapt hentet seg inn enda ? Siter
Shokata Skrevet 5. Juni 2019 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Juni 2019 9 timer siden, Mud skrev: Vi koste oss skikkelig! Stakkars fleskeberget mitt måtte ut på 4 1/2 times skogstur med "onkel " rett etterpå. Han har knapt hentet seg inn enda ? ??? Hardt å være hund! Siter
Shokata Skrevet 2. Juli 2019 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Juli 2019 Ny playdate! Utrolig kjekt å se dem kose seg sånn sammen ❤️ 3 Siter
Mud Skrevet 3. Juli 2019 Rapporter Skrevet 3. Juli 2019 Det er så artig og se de 3 huskyrumpene sammen. Her har tydeligvis Shiri noe på gang og de andre følger ivrig med ? Siter
Shokata Skrevet 3. Juli 2019 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Juli 2019 12 timer siden, Mud skrev: Det er så artig og se de 3 huskyrumpene sammen. Her har tydeligvis Shiri noe på gang og de andre følger ivrig med ? Ser ut som det stedet alle grava så fælt (og Toddy la seg oppi ) De er supersøte sammen ❤️ 1 Siter
Shokata Skrevet 1. August 2019 Forfatter Rapporter Skrevet 1. August 2019 (endret) Hurramegrundt og sånn I dag er det ett år siden Naya flytta inn. Hun er en temmelig fantastisk liten hund ❤️ En håndfull, men snill og god, og veldig morsom. Vi har hatt en knallfin sommer! Tidvis ubehagelig varmt, men nå snur det vel mot hyggeligere værforhold snart Jadda... venter litt på denne snøen, jeg da. Gleder meg enormt til å kjøre spark igjen. Fikk besøkt oppdretterne til Shiri i sommer, noe som var innmari hyggelig Feriert i Norge (det er svært undervurdert), og ellers vært hjemme (også undervurdert). Truffet gamle og nye firbeinte og tobeinte venner og bekjente. Endret 1. August 2019 av Shokata 4 Siter
Recommended Posts