Aea Skrevet 5. Juni 2018 Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2018 Noen som vet hvorfor det nesten aldri er noe kull på old english sheepdog? Noen som vil fortelle om rasen her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 6. Juni 2018 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2018 Fordi det er en liten rase vil jeg tro. Få oppdrettere, få avlshunder og lite marked for salg av valper. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aea Skrevet 25. Juni 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2018 Hvorfor er det det? Høres ut som en veldig fin rase ut i fra det jeg har hørt og lest. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aea Skrevet 10. Juli 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Juli 2018 Finner ingen som skal ha en old english sheepdog valp. Noen som vet om noen oppdrettere som ofte har valper? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 10. Juli 2018 Rapporter Share Skrevet 10. Juli 2018 Just now, Aea said: Finner ingen som skal ha en old english sheepdog valp. Noen som vet om noen oppdrettere som ofte har valper? Om en oppdretter ofte har valper så er det et tegn til å være skeptisk og sjekke litt nøyere. Da har oppdretter enten mange hunder, eller potensielt for mange kull i forhold til hva som er anbefalt på en tispe. Det kan ofte lønne seg å titte litt utenfor landegrensene. Bare Sverige har utrolig mange flere hunder, raser og oppdrettere enn Norge, ellers er opprinnelseslandet til rasen ofte (men ikke alltid) et bra sted å begynne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aea Skrevet 11. Juli 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2018 Hvor finner jeg oversikten til OES til Sverige? Synes sidene bare er lite oppdaterte. Men kan hende jeg ser på feil sider? Aner ikke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shokata Skrevet 11. Juli 2018 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2018 Akkurat nå, Aea skrev: Hvor finner jeg oversikten til OES til Sverige? Synes sidene bare er lite oppdaterte. Men kan hende jeg ser på feil sider? Aner ikke? Hvor leter du? Går du gjennom SKK, så finner du hvertfall raseklubbens side m.m.https://www.skk.se/sv/hundraser/old-english-sheepdog/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts