Hannah Skrevet 2. Juni 2018 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2018 Har tidligere hatt problemer med hjemme alenetrening på grunn av seperasjonsangst, og hadde kommet ganske langt i prosessen, før vi nå nylig fikk tilbakefall, og må begynne helt fra scratch igjen. Fikk anbefalt fra veterinær å prøve zylkene og adaptil under tilvenningen, og lurte på om noen har prøvd disse produktene, og hva resultatet ble. Ble det noen effekt, hvor stor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyttebæra Skrevet 2. Juni 2018 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2018 Prøvde adaptil til en av mine som var nervøs hjemme alene og i bil, blant annet. Hadde ingen synlig effekt. Antar virkningen avhenger av individ, hvor mye og hvilke erfaringer hunden har ifm. det man trener på og grad av stress hos hunden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprettballen Skrevet 4. Juni 2018 Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2018 Jeg har ikke prøvd zylkene, men jeg har prøvd adaptil noen ganger. Min erfaring er at det hjelper litt på lett frykt/stress, men ikke på skikkelig redsel. Hvis du tenker på medisinering i forbindelse med hjemme-alenetrening, så ville jeg spurt etter clomicalm i stedet, det er det mange som har hatt god effekt av som hjelp i treningen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts