Lillekrapyl Skrevet 1. Mai 2018 Rapporter Skrevet 1. Mai 2018 https://www.helg.no/nyheter/mosjoen/hund/fant-nesten-100-poser-med-hundebasj-i-hekken-ingen-tvil-om-at-det-er-samme-hundeeier-som-star-bak/s/5-24-292619 Er det mulig? 3 Siter
QUEST Skrevet 1. Mai 2018 Rapporter Skrevet 1. Mai 2018 Akkurat nå, Lillekrapyl skrev: https://www.helg.no/nyheter/mosjoen/hund/fant-nesten-100-poser-med-hundebasj-i-hekken-ingen-tvil-om-at-det-er-samme-hundeeier-som-star-bak/s/5-24-292619 Er det mulig? Man burde jo ikke bli overrasket lengre men..Etter å ha gått bak eiere med gjerne ekstra stor hund, der de lar hundene drite mitt i skiløypa og bare går videre..såe.. Men forøvrig gjelder det langt fra bare hundeskit, folk er utrolig oppråtne , de kan sitte og spise/drikke to meter fra en søppeldunk og så bare slippe emballasjen rett ned.. og gå videre. 2 Siter
Guest vivere Skrevet 1. Mai 2018 Rapporter Skrevet 1. Mai 2018 1 hour ago, QUEST said: Man burde jo ikke bli overrasket lengre men..Etter å ha gått bak eiere med gjerne ekstra stor hund, der de lar hundene drite mitt i skiløypa og bare går videre..såe.. Men forøvrig gjelder det langt fra bare hundeskit, folk er utrolig oppråtne , de kan sitte og spise/drikke to meter fra en søppeldunk og så bare slippe emballasjen rett ned.. og gå videre. Iflg media er trolig "shitbag"'ene et større problem enn at hundeskiten blir liggende i naturen. Siter
QUEST Skrevet 1. Mai 2018 Rapporter Skrevet 1. Mai 2018 Akkurat nå, vivere skrev: Med forbehold om at moderatorene ikke sletter innlegget mitt: Iflg media er trolig "shitbag"'ene et større problem enn at hundeskiten blir liggende i naturen. Det tror jeg gjerne, jeg vil tro at det er anseelige mengder med hundeposer som brukes hvert år, bare her i Norge alene. Men man behøver ikke bruke poser heller for den del, skiter hunden midt i opptråkket løype/gangsti, så kan man bruke en liten medbrakt spade og fjerne det fra løypa/veien. Man kan mene hva man vil om hundeskits forurensningspotensiale iforhold til hva vi mennesker forurenser, (hvilket jeg vil tro er minimalt) men hundeskit som ligger midt på gangstier/i løyper medfører ikke akkurat ekstra goodwill for hund og eiere. Siter
AnnikenK Skrevet 1. Mai 2018 Rapporter Skrevet 1. Mai 2018 (endret) 7 timer siden, QUEST skrev: Det tror jeg gjerne, jeg vil tro at det er anseelige mengder med hundeposer som brukes hvert år, bare her i Norge alene. Men man behøver ikke bruke poser heller for den del, skiter hunden midt i opptråkket løype/gangsti, så kan man bruke en liten medbrakt spade og fjerne det fra løypa/veien. Man kan mene hva man vil om hundeskits forurensningspotensiale iforhold til hva vi mennesker forurenser, (hvilket jeg vil tro er minimalt) men hundeskit som ligger midt på gangstier/i løyper medfører ikke akkurat ekstra goodwill for hund og eiere. Eller man bruker en pose og plukker opp skiten, hiver skiten inn i buskaset, tørker av posen i ei tuste, vrenger den og putter den i lomma. Så kan man kaste posen i søpla når man kommer hjem Endret 1. Mai 2018 av AnnikenK 1 Siter
Recommended Posts