newbie75 Skrevet 19. April 2018 Rapporter Share Skrevet 19. April 2018 Hva i alle dager kan dette være ? Hunden min har fått noe utslett i ansiktet. Virker ikke som dette plager han, klør ikke. Fikk ikke time hos dyrelegen før om 3 dager ? er så nysgjerrig på hva dette er for noe. Har du sett noe lignende ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 19. April 2018 Rapporter Share Skrevet 19. April 2018 Hvor gammel er han? Ser ut som kviser for meg. Gamlingen min på 12 har noen vorter som også ligner litt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
QUEST Skrevet 19. April 2018 Rapporter Share Skrevet 19. April 2018 Det ser for meg mer ut som tørre flekker i huden på snuten. Litt vanskelig å se på disse bildene. Kan være mye det der, blir interessant å høre hva veterinær sier. Oppdater oss når du har vært hos veterinær Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts