Gå til innhold
Hundesonen.no

Tøybur


LiLi

Recommended Posts

Vet at "Kennel" har det. Jeg mener de har hjemmeside. Hvis du søker på "monsen sport" eller "Kennel" vil du finne det :) Så kan du jo spørre om de vet noen plasser du kan få tak i det :D De selger det her hvor jeg bor (Haugesund) :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den her har jeg til Loke :

http://www.barehund.no/shopdisplayproducts...at=Lettvektsbur

Den er kanskje ikke billigst men har en bra kvalitet og gode løsninger.Jeg liker også fasongen.Har portable pet home til Jonas noe som fungerer greit for han fordi han er lengre enn han er høy.Loke er kvadratisk så den fasongen de har ville blitt feil til han.Dessuten er Cabana et penere bur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den her har jeg til Loke :

http://www.barehund.no/shopdisplayproducts...at=Lettvektsbur

Den er kanskje ikke billigst men har en bra kvalitet og gode løsninger.Jeg liker også fasongen.Har portable pet home til Jonas noe som fungerer greit for han fordi han er lengre enn han er høy.Loke er kvadratisk så den fasongen de har ville blitt feil til han.Dessuten er Cabana et penere bur :D

Jøss, det var dyrt. De andre koster 300, så tror jeg dropper det ja :) hehe.. Skal prøve å komme meg til plantasjen og se på de der, koster bare 200, og da slipper jeg porto. Håper de er greie :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, det var dyrt. De andre koster 300, så tror jeg dropper det ja :D hehe.. Skal prøve å komme meg til plantasjen og se på de der, koster bare 200, og da slipper jeg porto. Håper de er greie :P

Den størrelsen Loke måtte hatt på portable pethome var like dyr som Cabana sin..Og orasnje :D

Kvaliteten blir litt viktigere når du har en stor vilter hund enn en liten en.Litt mer tyngde bak krafsinga.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den størrelsen Loke måtte hatt på portable pethome var like dyr som Cabana sin..Og orasnje :D

Kvaliteten blir litt viktigere når du har en stor vilter hund enn en liten en.Litt mer tyngde bak krafsinga.. :)

Ja, det er sant. Min driver ikke med slikt hærverk hun :D Hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får det du betaler for. Jeg har prøvd flere av de "billige" variantene, men endte opp med Portable Pet Home som jeg nå har hatt et par år. Den står i stua (ganske pen forresten) og blir brukt hver dag. Har den med på utstillinger, hytteturer og liknende og den er ikke slitt en gang!

Søk på www.google.no etter portable pet home og du får opp flere steder som selger den.

Du får den her også http://www.hundeutstyr.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken Plantasjen hadde det? Jeg vil og ha! Hadde de flere str.?

De har det både på Tiller og den andre :thumbs: Flere størrelser ja, de større er litt dyrere naturligvis.

Nå trenger ikke jeg så fryktelig bra kvalitet da, men skjønner at det blir annerledes med utbryterkonger/gravere eller bare gedigne voffser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært på Plantasjen å kjøpt bur til 200 :P Kjempefornøyd jeg. Trooor kanskje ikke det er sånn super solid, men er ikke så farlig, for hun er ingen utbryterkonge uansett :P

Skulle akkurat til å skrive det jeg også. Kjempe billig. Jeg kjøpte til en venninne. Hun har malle, det buret er jo stort, og kostet bare 300 kr!

De har også veske bur :D

Løp og kjøp :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøpte et Kennel bur før vi reiste på utstillingen i Ølen og når vi var i dyrebutikken så var faktisk de derre porteble pet hom burene dyrerer en Kennel burene så da tok vi heller Kennel bur, også var det en liten forde med dem som ikke porteble pet hom har da, det var åpning i toppen så jeg kunne løftet hundene ut av etterhvert som jeg ville ha en hund frem til å gjøre klar til utstillingen og det vi kjøpte var det plass til to japanere i så det var akkurat stort nokk for mitt bruk, så får vi se om vi kommer til å kjøpe noe slikt til Aiwa også så vi har noe til henne også når vi skal stille henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøpte et Kennel bur før vi reiste på utstillingen i Ølen og når vi var i dyrebutikken så var faktisk de derre porteble pet hom burene dyrerer en Kennel burene så da tok vi heller Kennel bur, også var det en liten forde med dem som ikke porteble pet hom har da, det var åpning i toppen så jeg kunne løftet hundene ut av etterhvert som jeg ville ha en hund frem til å gjøre klar til utstillingen og det vi kjøpte var det plass til to japanere i så det var akkurat stort nokk for mitt bruk, så får vi se om vi kommer til å kjøpe noe slikt til Aiwa også så vi har noe til henne også når vi skal stille henne.

'

Det var det også på plantasjen-burene, kjempekjekt :) De har veldig lik utforming som Kennel-burene, men myyye billigere (og sikkert ikke like solide)... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært på Plantasjen å kjøpt bur til 200 :P Kjempefornøyd jeg. Trooor kanskje ikke det er sånn super solid, men er ikke så farlig, for hun er ingen utbryterkonge uansett :P

Nå har jeg vært og kjøpt også :P Synes virkkelig de virka helt greie, og passe solid for en sheltie :P

Og 250 kr! DET kan jeg leve med :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

utrolig billige portable pet homes de hadde. Har sett de som finnes på plantasjen, og de ser helt greie ut synes jeg. Artig at plantasjen har fått inn noe hundeting til en billig penge. Mine elsket de posene de har med ulike leker. Også så mye billigere enn i dyrebutikker for de lekene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...