Hannah Skrevet 16. Mars 2018 Rapporter Skrevet 16. Mars 2018 (endret) Skal ikke få hannhund, men en venninne av meg skal snart få jaktcocker, så noen forslag til navn? Helst ikke et navn som begynner på T, da de allerede har en hund som begynner på det. Edit: Vet ikke om farge har noe å si, men det blir en mørk cocker, sannsynligvis svart Endret 16. Mars 2018 av Hannah Siter
brindle Skrevet 16. Mars 2018 Rapporter Skrevet 16. Mars 2018 Jippi, Keiko (hvis han er svart og hvit), Kvikk, Krekling, Lykke, Rappo, Vilje, Verus, Virvel, Bambus, Ilmir Siter
Avani Skrevet 16. Mars 2018 Rapporter Skrevet 16. Mars 2018 Tufs, Tulling, Turbo, Timmi, Tin-Tin, Siter
mokken Skrevet 16. Mars 2018 Rapporter Skrevet 16. Mars 2018 6 timer siden, Hannah skrev: Skal ikke få hannhund, men en venninne av meg skal snart få jaktcocker, så noen forslag til navn? Helst ikke et navn som begynner på T, da de allerede har en hund som begynner på det. Edit: Vet ikke om farge har noe å si, men det blir en mørk cocker, sannsynligvis svart Er det Ronjavalp kanskje? Frizz, Futt, Ekko, Tempo, Jazz. Siter
Hannah Skrevet 16. Mars 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Mars 2018 56 minutes ago, mokken said: Er det Ronjavalp kanskje? Frizz, Futt, Ekko, Tempo, Jazz. Ronjavalp?? Siter
MissHeike Skrevet 16. Mars 2018 Rapporter Skrevet 16. Mars 2018 18 minutter siden, Hannah skrev: Ronjavalp?? Heter mora til hunden Ronja kanskje? 1 Siter
mokken Skrevet 17. Mars 2018 Rapporter Skrevet 17. Mars 2018 3 timer siden, Hannah skrev: Ronjavalp?? 2 timer siden, MissHeike skrev: Heter mora til hunden Ronja kanskje? Var det jeg lurte på ja 1 Siter
Hannah Skrevet 17. Mars 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Mars 2018 10 hours ago, MissHeike said: Heter mora til hunden Ronja kanskje? 7 hours ago, mokken said: Var det jeg lurte på ja Tror ikke det? Siter
Recommended Posts