Tonje Skrevet 9. August 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 9. August 2018 Skoj nærmer seg 8 mnd og begynner å se litt mer voksen ut nå synes jeg. Siden sist har vi flyttet hjem til Trondheim og har starta opp med lp-trening i den ene klubben her. Hittil har vi stort sett trent for oss selv, så med 16-17 stk på fellestrening ble det en ny utfordring, men han taklet det kjempefint. Jeg er så fornøyd med han Noen bilder fra tur og trening, tatt av Ronja Brovold: 8 Siter
MegaMarie Skrevet 10. August 2018 Rapporter Skrevet 10. August 2018 Så fin han er ? Det blir spennende å følge med dere fremover, og nå på litt mer nært hold! 1 Siter
Tonje Skrevet 20. Desember 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Desember 2018 I dag fyller Skoj 1 år. Tida har gått så fort! Han er en utrolig herlig hund og jeg er ganske sikker på at jeg har funnet min drømmerase De neste bildene er tatt av Pippin her inne 13 Siter
Mirapusen Skrevet 21. Desember 2018 Rapporter Skrevet 21. Desember 2018 Gratulerer med dagen Skoj! 1 Siter
MegaMarie Skrevet 2. Januar 2019 Rapporter Skrevet 2. Januar 2019 Gratulerer med dagen som var, Skoj Herlig at du endelig har funnet drømmerasen etter å ha siklet på den så lenge! 1 Siter
Tonje Skrevet 18. Januar 2019 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Januar 2019 Skoj ble røntget dagen etter fylte 1 år og i dag kom resultatet. Jeg forventa C på begge, men det ble heldigvis bare C på den ene, B på andre. Albuer og rygg er fine Jeg kommer til å røntge på nytt om et års tid, da det er en liten glipp mellom hoftekul og skål og jeg har sett eksempler der denne har satt seg bedre med alderen. Om den ikke gjør det så er det ikke noe krise, veterinæren sa at han mest sannsynlig aldri vil bli plaget av det så jeg krysser fingre for det. 2 Siter
Sprettballen Skrevet 19. Januar 2019 Rapporter Skrevet 19. Januar 2019 2 timer siden, Tonje skrev: Jeg kommer til å røntge på nytt om et års tid, da det er en liten glipp mellom hoftekul og skål og jeg har sett eksempler der denne har satt seg bedre med alderen. Om den ikke gjør det så er det ikke noe krise, veterinæren sa at han mest sannsynlig aldri vil bli plaget av det så jeg krysser fingre for det. Det er vel sånn som fort "forsvinner" om man bare får bygget litt mer muskler kanskje? Som holder leddet strammere sammen. 1 Siter
MarieR Skrevet 19. Januar 2019 Rapporter Skrevet 19. Januar 2019 Så synd med den ene hofta! Spennende å se om statusen endrer seg ved neste røntgen, men hovedsaken er jo at han ikke trenger å begrenses på noe vis, C eller ikke 1 Siter
Shlush Skrevet 19. Januar 2019 Rapporter Skrevet 19. Januar 2019 Så kjipt med hofta, men krysser fingrene for ny røntgen ?☺️ 1 Siter
Recommended Posts