Harleyinthehouse Skrevet 28. Februar 2018 Rapporter Skrevet 28. Februar 2018 Min lille har begynt å halte litt. Kun på slutten av turen. Han «gråter» ikke og han lar meg bevege beinet som jeg vil - uten protest. Han virker veldig glad å hopper og er generelt glad. Mer det håp for at det ikke er patella laukasjon? Vi har time hos veterinær neste uke Siter
simira Skrevet 28. Februar 2018 Rapporter Skrevet 28. Februar 2018 Nå for tiden kan det rett og slett være kulden... 1 Siter
Harleyinthehouse Skrevet 28. Februar 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Februar 2018 Akkurat nå, simira skrev: Nå for tiden kan det rett og slett være kulden... Ååh håper så inderlig det!! Siter
Ingidano Skrevet 28. Februar 2018 Rapporter Skrevet 28. Februar 2018 Prøv med potesokker på hunden, se om det hjelper 2 1 Siter
Mirapusen Skrevet 28. Februar 2018 Rapporter Skrevet 28. Februar 2018 En ting er kulden, en annen ting er salt i veien.. Min halter fort om hun går på mye salt. Ville som de andre sier prøvd potesokker. Siter
mushi Skrevet 1. Mars 2018 Rapporter Skrevet 1. Mars 2018 Sier meg enig med de andre her! Han fryser nok på tærne! Siter
Stine Skrevet 1. Mars 2018 Rapporter Skrevet 1. Mars 2018 Bare for å gjenta alle andre Sokker er et must når det er så kaldt ute! 1 Siter
Recommended Posts