Siri Skrevet 13. Februar 2018 Rapporter Skrevet 13. Februar 2018 (endret) Etter oppgraderingen har det blitt sånn at knappen for sitering og pila som tar deg opp til toppen av siden ligger oppå hverandre når man står nederst på siden. Det gjør det litt krøkkete å "deaktivere" sitatet (om man har behov for det) siden man FØRST fyker opp til toppen av siden før man får fjernet sitatet. Ingen big deal - bare litt irriterende Endret 13. Februar 2018 av Siri Siter
Mardina Skrevet 13. Februar 2018 Rapporter Skrevet 13. Februar 2018 På mobilen min kommer ofte "tilbake til toppen" og "liker"-knappen oppå hverandre... Ikke noe big deal egentlig, men kunne kanskje vært gjort noe med? 2 Siter
Snoffe Skrevet 13. Februar 2018 Rapporter Skrevet 13. Februar 2018 Tenkte jeg ikke skulle lage ny tråd, så bare bruker denne. Etter oppdateringen så får jeg ikke opp hvor lenge siden det er et innlegg er skrevet. Dette skjer bare på mobilen, og ikke på nettbrettet mitt. Har prøvd å logge inn og ut noen ganger uten at det hjelper. I tillegg så får jeg ikke alltid opp varsel om at jeg blir sitert eller mentions. Siter
Sprettballen Skrevet 13. Februar 2018 Rapporter Skrevet 13. Februar 2018 58 minutter siden, Snoffe skrev: Tenkte jeg ikke skulle lage ny tråd, så bare bruker denne. Etter oppdateringen så får jeg ikke opp hvor lenge siden det er et innlegg er skrevet. Dette skjer bare på mobilen, og ikke på nettbrettet mitt. Har prøvd å logge inn og ut noen ganger uten at det hjelper. Ser sånn ut på PCn min også. Siter
Pringlen Skrevet 13. Februar 2018 Rapporter Skrevet 13. Februar 2018 1 time siden, Snoffe skrev: Tenkte jeg ikke skulle lage ny tråd, så bare bruker denne. Etter oppdateringen så får jeg ikke opp hvor lenge siden det er et innlegg er skrevet. Dette skjer bare på mobilen, og ikke på nettbrettet mitt. Har prøvd å logge inn og ut noen ganger uten at det hjelper. I tillegg så får jeg ikke alltid opp varsel om at jeg blir sitert eller mentions. Sånn er det på mobilen. Samt på nettbrettet - om jeg holder det på høykant... Siter
QUEST Skrevet 14. Februar 2018 Rapporter Skrevet 14. Februar 2018 Det ser slik ut på mobilen min også, på pad'en er det normalt. Siter
Snoffe Skrevet 14. Februar 2018 Rapporter Skrevet 14. Februar 2018 Godt det ikke bare er hos meg Siter
Recommended Posts