Blomdterflor Skrevet 9. Februar 2018 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2018 Her gru-gleder vi oss til Crufts! Noen andre her inne som skal dit og stille hund? Og så lurer jeg på - når ca. kommer det info i posten, nummerlapp etc.? Snakket med en som så det pleide å komme i slutten av januar men det er jo en stund siden... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
QUEST Skrevet 15. Mars 2018 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2018 Var du på Cruft's og hvordan gikk det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blomdterflor Skrevet 3. April 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. April 2018 Vi var der og det gikk strålende! Gullungen ble nummer fire i sin klasse ("Reserve"), handlet av min 15 år gamle sønn - han handler mye hund men synes det var superstas å gå med egen hund på "the green carpet". Vi hadde ikke ventet noe plassering så det var kjempegøy!! Håper å få muligheten til å vise egen hund der igjen 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
QUEST Skrevet 3. April 2018 Rapporter Share Skrevet 3. April 2018 Gratulerer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 3. April 2018 Rapporter Share Skrevet 3. April 2018 29 minutes ago, Blomdterflor said: Vi var der og det gikk strålende! Gullungen ble nummer fire i sin klasse ("Reserve"), handlet av min 15 år gamle sønn - han handler mye hund men synes det var superstas å gå med egen hund på "the green carpet". Vi hadde ikke ventet noe plassering så det var kjempegøy!! Håper å få muligheten til å vise egen hund der igjen Gratulerer! Så artig Hvordan reiste dere dit med hunden? Jeg skal nok ikke stille på crufts selv, men vurderer å ta med hund til UK i fremtiden (og besøke Crufts får jeg gjøre uten hund pga min rase og hva de foretrekker på crufts kontra ellers i verden ikke helt er likt) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blomdterflor Skrevet 13. April 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. April 2018 Beklager sent svar! Tusen takk, det var virkelig supergøy. Anbefales for alle som har mulighet! Vi kjørte nedover med egen bil, ønsker ikke å ha hund på fly. Kjørte Sverige-Danmark-Tyskland-Belgia-Frankrike-England. Det gikk kjempebra! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts