Tonje Skrevet 3. Januar 2018 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2018 Jeg er på utkikk etter et stort, dobbelt bilbur med dører foran og på siden da det skal inn i en kassebil med skyvedør på ene siden. Kan hentes strekning Elverum-Oslo-ish og evt Elverum-Tr.heim. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 3. Januar 2018 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2018 Jeg vurderer å selge Kela-dobbelburet mitt, men det har kun dører på langsidene ikke foran (og en dør i skilleveggen der hele veggen + dør er av metalnett som resten av buret). Det ene rommet er 45 cm x 90 cm og det andre er 55 cm x 90 cm (tror det er 90 cm langt iaf). Står på 15'ish cm høye bein. Jeg kan måle buret om du ønsker...Send PM hvis interesse! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 3. Januar 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2018 4 timer siden, LØJ skrev: Jeg vurderer å selge Kela-dobbelburet mitt, men det har kun dører på langsidene ikke foran (og en dør i skilleveggen der hele veggen + dør er av metalnett som resten av buret). Det ene rommet er 45 cm x 90 cm og det andre er 55 cm x 90 cm (tror det er 90 cm langt iaf). Står på 15'ish cm høye bein. Jeg kan måle buret om du ønsker...Send PM hvis interesse! Sender deg en PM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts