Siri Skrevet 1. Februar 2018 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2018 Akkurat nå, Snoffe skrev: Litt være var det når jeg skulle fylle bensin på tirsdag og kortet ikke virket heldigvis var gubben med. Vurderer å ringe banken for å få nytt, men kortet fungerer alle andre steder enn på den bensinstasjonen *klø seg i hodet* Det har jeg opplevd et par ganger i det siste også - kortet blir refusert, selv om det virker alle andre steder. Heldigvis har det andre kortet funka da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
QUEST Skrevet 1. Februar 2018 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2018 Diesel/bensin forvirringen kunne vel vært veldig enkelt løst ved at lokket på dieselbiler hadde en innpreget D og på bensinbiler en innpreget G eller P( alt etter opprinnelsesland) . Is.. Selv syns jeg jo at det å skulle spise 1 liter is høres helt uoverkommelig ut men det finnes da vitterlig de som trykker i seg en 2 litersboks også.. Så noen nevne cottage cheese lenger opp her.. cottage cheese er nam det, helt naturell! Isen kan dere beholde for min del men gi meg en skje og et beger med original c.c... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 1. Februar 2018 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2018 Psst! Det er februar nå folkens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts