Rani Skrevet 30. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2017 Har noen en eller flere gode oppdrettere å anbefale på østlandet? vi bor i Oslo. Hunden vil bli brukt som familiehund, turvenn, hundekjøring nordisk stil (kun for gøy, ikke konkurranse) og eventuelt utstilling. Så ser gjerne ikke etter de mest aktive brukslinjene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 30. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2017 @Snøfrost kan jeg jo anbefale og har kunnskap nok til å anbefale andre også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rani Skrevet 30. Desember 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2017 Takk for svar, jeg skal ta kontakt med henne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 30. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2017 1 hour ago, lijenta said: @Snøfrost kan jeg jo anbefale og har kunnskap nok til å anbefale andre også Jeg har svart henne på PM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts