Ozzy Skrevet 9. Desember 2017 Rapporter Skrevet 9. Desember 2017 Noen som vet om det er en rase/blanding som faktisk eksisterer? Har mine tvil, men kanskje noen her vet noe Siter
Turb Skrevet 9. Desember 2017 Rapporter Skrevet 9. Desember 2017 Jeg tror det står for ingen spesiell terrier. Som i either or eller neither nor på engelsk. Google sier at Jo Nesbø brukte det ordet for å ikke fornærme raseentusiaster 2 Siter
Ozzy Skrevet 9. Desember 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Desember 2017 1 time siden, Turb skrev: Jeg tror det står for ingen spesiell terrier. Som i either or eller neither nor på engelsk. Google sier at Jo Nesbø brukte det ordet for å ikke fornærme raseentusiaster Åja, det greide ikke jeg å finne frem til. Takk. Siter
SandyEyeCandy Skrevet 9. Desember 2017 Rapporter Skrevet 9. Desember 2017 Ja, det er en samlebetegnelse, men det er altså «neitherterrier», ikke «nietherterrier», så hvis det er det du har søkt på, så er nok det grunnen til at du ikke har funnet Jo Nesbø-referansen. Det siste høres jo nesten ut som noe ordentlig, oppkalt etter en sveitsisk adelsmann eller noe sånt. Siter
Ozzy Skrevet 9. Desember 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Desember 2017 Akkurat nå, SandyEyeCandy skrev: Ja, det er en samlebetegnelse, men det er altså «neitherterrier», ikke «nietherterrier». Det siste høres jo nesten ut som noe ordentlig, oppkalt etter en sveitsisk adelsmann eller noe sånt. Det sto Nietherterrier, derfor jeg skrev det Siter
SandyEyeCandy Skrevet 9. Desember 2017 Rapporter Skrevet 9. Desember 2017 21 minutes ago, Ozzy said: Det sto Nietherterrier, derfor jeg skrev det Hm, dette er et mysterium. ? Siter
Ozzy Skrevet 9. Desember 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Desember 2017 Akkurat nå, SandyEyeCandy skrev: Hm, dette er et mysterium. ? Du får spørre Jo Nesbø 1 Siter
QUEST Skrevet 10. Desember 2017 Rapporter Skrevet 10. Desember 2017 http://dogs-magazin.de/community/forum/hunderassen/5755-nietherterrier Siter
Recommended Posts