Gå til innhold
Hundesonen.no

Uvanlig oppførsel...!


Recommended Posts

Joy blir i år fire år, og ho er nettopp blitt ferdig med den 6. løpetida si. Midt i løpetida ble vi nødt til å bytte fôr på ho, (fra ProPlan til Friskies) og nå har vi bytta tilbake til ProPlan igjen. I det siste, har ho begynt å endre litt oppførsel, og vi begynner å lure på om det kan være noe galt med ho. Ho pleide ikke å ha matlyst før, og maten kunne stå i opp til flere timer før ho spiste den. Nå kaster ho seg over maten og spiser den relativt raskt. Avføringa har blitt bløt, og ho har begynt å spise sin egen og andres (mest rådyr og hest) avføring! Ho har lagt på seg, og ho tigger usedvanlig mye, enda ho ikke har fått noe mat ved bordet e.l. slik at ho har fått grunn til å tigge. Det virker nesten som om ho aldri blir mett! Ho har ogslå blitt litt slappere, og går gjerne og legger seg i buret sitt fra ho kommer hjem fra en tur, og til ho skal på en annen..

Noen som har en idè om hva som skjer med Joy? Er ho syk, eller er dette vanlig?

Takk for svar..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde sist markkur på ho i fjor høst..

Og ho er ikke masete, ho har hatt innbilt svangerskap, og da var ho veldig masete. Da hadde ho bestemte kosedyr (helst de som piper) med seg over alt, men de tok vi fra ho for å avbryte det innbilte svangerskapet..

tror jeg ville tatt en ny kur på henne jeg. Skal til å gi det til mine hunder og. Det har vært så lite frost og kulde her denne vinteren at de har hatt mange muligheter til å få i seg ting og tang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bruker ProPlan Active Adult, og vi har ikke trappa opp på aktiviteten hennes.. Som sagt, så legger ho på seg i tillegg...

Aktive adult....? Hvor mye prosent fett er det i dette foret...?? Nå kan ikke jeg Pro Plan, men et for som heter aktive hadde ikke jeg gitt til en hund med vanlig,moderat mosjon..

Kan og være derfor hu legger på seg...og jeg hadde gitt henne en ormekur! dette skal de ha to til fire ganger i året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aktive adult....? Hvor mye prosent fett er det i dette foret...?? Nå kan ikke jeg Pro Plan, men et for som heter aktive hadde ikke jeg gitt til en hund med vanlig,moderat mosjon..

Kan og være derfor hu legger på seg...og jeg hadde gitt henne en ormekur! dette skal de ha to til fire ganger i året.

Jeg er ikke sikker på hvor mye fett det er i det, men ho la jo ikke på seg da vi brukte det før vi bytta til Friskies i en periode... :unsure:

Og vi gir ho ormekur to ganger i året, så det er ikke lenge til ho skal få det... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...