LinL Skrevet 30. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 30. Oktober 2017 Hei trøndersoniser! Jeg vil gjerne ha tips til uteområder som er opplyste og greie å trene på i vinter. Det trenger ikke være et sted hvor det brøytes ofte. Der trenger heller ikke være helt flatt. Noen gode tips? ?? Siter
Tonje Skrevet 31. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 31. Oktober 2017 Nå er det lenge siden jeg trente i Trondheim, men jeg husker det var en del som pleide å møtes ved ferista ovenfor Byåsen butikksenter. Grusbanen ved Eberg og Dronning Maud var også steder klubben hadde treninger en periode. 1 Siter
Therese,Bonzo&Nemo Skrevet 31. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 31. Oktober 2017 parkeringsplassen ved badeplassen på kyvannet og kyvannet naturbarnehage er både brøyta og opplyst! Fin å bruke på kvelden og i helgene da den er lite brukte utenom barnehagens åpningstider på vinteren! ellers så har vi også brukt asfaltbanen på dalgårdbarneskole, eller kunstgressbanen på Åsveien barneskole Finnes sikkert flere steder men det er disse jeg har brukt hvertfall på byåsen 1 Siter
xxx12345 Skrevet 31. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 31. Oktober 2017 Parkeringsplassene på NTNU Dragvoll 1 Siter
Sona Skrevet 1. November 2017 Rapporter Skrevet 1. November 2017 Parkeringsplassen på Tyholt ved Marinteknisk senter 1 Siter
LinL Skrevet 5. November 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 5. November 2017 Takk for svar!! Noen kjente og noen ukjente steder. Tar gjerne i mot fler ? Siter
Recommended Posts