FlippogRime Skrevet 7. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 7. Oktober 2017 Selger diverse dekken og halsband brukt til whippet. Kan hentes i Førde til vanleg, Oslo (Fornebu)/Drammen neste helg eller i Bergen første helga i november Kan sendast i posten om kjøpar betaler porto. Vinterdekken 100,- per stykk, 150 kr for whippetix-dekken oppe til høgre. Regndekken 50 kr, eine non-stopdekkenet er ei rift i. Refleksdekken 50 kr pr stykk, 100 kr pr stykk for dei i softshell. Fleecedekken og pysjamas 50 kr pr stykk. Halsband 100 kr pr stykk. Passer type whippet tispe. Alle dekkena er brukt til middels stor whippet, str 50-55. Siter
mushi Skrevet 7. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 7. Oktober 2017 Hei er disse samme størrelse? Er interessert. Sent fra min VTR-L29 via Tapatalk Siter
FlippogRime Skrevet 7. Oktober 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Oktober 2017 4 minutter siden, mushi skrev: Hei er disse samme størrelse? Er interessert. Sent fra min VTR-L29 via Tapatalk Ja, dei er størrelse 50 begge to Siter
mushi Skrevet 7. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 7. Oktober 2017 Ja, dei er størrelse 50 begge to [emoji4]Da kjøper jeg ett! Sent fra min VTR-L29 via Tapatalk 1 Siter
Recommended Posts