MarieR Skrevet 3. Februar 2006 Rapporter Skrevet 3. Februar 2006 vært å mye tull med piczo siden min i det siste, at jeg byttet tilbake til freewebs. Det har bedret seg nokså mye det siste året syns jeg, og jeg har ingen interesse av en helproff side, da går jeg bare lei innholdet er litt av det samme, men noe nytt er kommet til om hverdagslydighet, bronsemerket, spor og rundering osv. ny adresse:www.buhunden.moo.no kom gjerne med tilbakemeldinger, men husk at dette er bare freewebs EDIT: om du vil jeg skal linke til deg, så si fra
tuppetroll Skrevet 3. Februar 2006 Rapporter Skrevet 3. Februar 2006 Jeg liker freewebs MYE bedre enn piczo,så synes denne siden er bedre enn den du hadde! Stilig
MarieR Skrevet 3. Februar 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Februar 2006 Jeg liker freewebs MYE bedre enn piczo,så synes denne siden er bedre enn den du hadde! Stilig takker et pluss er jo at menyen følger på alle sider. liker personlig denne bedre enn piczo jeg å
MegaMarie Skrevet 20. Februar 2006 Rapporter Skrevet 20. Februar 2006 Gikk andre veien jeg gikk fra Freewebs til Piczo her er begge sidene: Freewebs Piczo
Line_ Skrevet 20. Februar 2006 Rapporter Skrevet 20. Februar 2006 Only Blondie: Jeg likte mye bedre freewebsen din enn piczoen...
Tine Skrevet 21. Februar 2006 Rapporter Skrevet 21. Februar 2006 tenkte jeg skulle lage på free jeg også lei av piczo den bare henger seg opp. sjitt lei av det...
Baby Skrevet 21. Februar 2006 Rapporter Skrevet 21. Februar 2006 Kjempefin side. Mye bedre enn den forrige. Link gjerne meg. http://home.online.no/~oesa/index.cfm
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar