Gå til innhold
Hundesonen.no

Hei

Tuffy

Recommended Posts

Skrevet

Jeg er en jente på 14 år,jeg fyller 15 i år.Har holdt på med hunder siden jeg var bebi.Jeg holder også på med hester,jeg har en egen hest. Broren min sin hund fikk valper vor 7 uker siden,men jeg får ikke valp :)

men det har kanskje noe med at vi har en god del hunder og at pappa ikke klarer flere, :)

vi har bare 3 hunderog jeg synes godt at jeg kunne fått en. Men men :wallbash:

Jeg leser en god del hunde bøker,men jeg føler bare på meg at jeg har MYE mer å lære å da sa vega89 at dette var en PERFEKT plass å lære B)

Håper jeg er velkommen.

Skrevet

Velkommen hit, håper du trives her. Tror du er den første jeg har hørt om som har drevet med hund siden du var baby... :)

Skrevet

Velkommen hit, håper du trives her. Tror du er den første jeg har hørt om som har drevet med hund siden du var baby... :)

Vi hade hund en stund før jeg ble født da,å jeg er oppvokst med dem :)
Skrevet

Vi hade hund en stund før jeg ble født da,å jeg er oppvokst med dem :D

Jada jeg forsto det. :) Ville bare tøyse litt med deg. :)

Skrevet

Hei og velkommen hit!

vi får håppe du får en hund en dag da :)

Joda,skal nok se at mamma og pappa faller for denne hund jeg har i tankene. de har ikke sagt at hun er min enda,men...Vi fant en eier til henne(Tuffy,den jeg vil ha),men de kunne ikke ha henne siden de hadde en katt som tydeligvis hadde noe i mot Tuffy. :P

Skrevet

Hei og velkommen hit.

Hvilken rase er den hunden du vil ha?

Det er en blandings rase,moren er ingen bestemt rase så jeg bare sier hummer og kanari.(Jeg har fått henne nå :) )

• 4 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...