Guest Christine Skrevet 15. September 2017 Rapporter Share Skrevet 15. September 2017 Ønsker å kjøpe disse: - Din hund, Järverud - Din hund fortsetter, Järverud - Mentalitetsboken, Blixt - Bra relasjon, Svartberg - Etologiboken, Tapper - Animal assisted activities with dogs, Wohlfart og Sandstedt Vi er flere som ønsker å kjøpe disse, så dersom flere har, eller noen har flere av en bok så gjerne si fra Må sendes i posten til Trondheim (jeg betaler selvfølgelig frakt), evnt skal jeg til Kongsvinger i oktober om noen har bøker og bor langs veien. (Vet at noen ligger gratis på nett, men ønsker de i fysisk form). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Midas Skrevet 21. September 2017 Rapporter Share Skrevet 21. September 2017 Jeg har din hund og din hund fortsetter som jeg ikke bruker. Ta kontakt på PM hvis du vil kjøpe dem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts