Beaucebabe Skrevet 2. September 2017 Rapporter Share Skrevet 2. September 2017 Har vært her inne og snoka en stund, og fant ut at pelsen fortjente en egen tråd Hun er en 2,5 år gammel tispe. Fullt opp med meninger, men vi blir som oftest enige til slutt. Vi bedriver alt mulig trening. Men det er vel mest hederlige forsøk på LP1 det går i. 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 2. September 2017 Rapporter Share Skrevet 2. September 2017 Så fin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anooni Skrevet 2. September 2017 Rapporter Share Skrevet 2. September 2017 Vakker frøken du har 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 2. September 2017 Rapporter Share Skrevet 2. September 2017 Hmmm... Er det denne vi møtte på Melsom i dag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beaucebabe Skrevet 2. September 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. September 2017 Akkurat nå, mushi skrev: Hmmm... Er det denne vi møtte på Melsom i dag? Jepp, det er det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nathalie_ Skrevet 2. September 2017 Rapporter Share Skrevet 2. September 2017 Hun er fin 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 2. September 2017 Rapporter Share Skrevet 2. September 2017 Jepp, det er det [emoji14]Synes jeg hørte noe om sonen! Hyggelig å se dere her også!Sent fra min VTR-L29 via Tapatalk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beaucebabe Skrevet 30. September 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. September 2017 Puuh, skulle egentlig ta nattoget hjem igår, men litt distré klarte jeg å ta toget i feil retning Vilja hadde funnet toget sitt, og stod å logra forventningsfullt, også kom vi oss bare fra Tønsberg til Stokke, litt skuffa båsse da Nå har vi hvertfall satt snuta hjemover, rett vei til og med! Og er det noe hunden min kan, så er det og ta tog Til tross for at det kan værre ganske ollete, når folk som har hunder som "bare må hilse" sitter ved siden av De kan godt hilse, men ikke innesperra på ett tog i bånd, helst Så nå gleder vi oss til å være fremme i 18-tiden, både hund og menneske! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts