Sprettballen Skrevet 18. August 2017 Rapporter Share Skrevet 18. August 2017 Legger ved albummet på facebook. Det er oppdatert med pris og hva som er solgt Kjøper betaler porto. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pringlen Skrevet 18. August 2017 Rapporter Share Skrevet 18. August 2017 Ser du har en del polstede halvstrup halsb. Hvilke str er det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprettballen Skrevet 18. August 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. August 2017 Akkurat nå, Pringlen skrev: Ser du har en del polstede halvstrup halsb. Hvilke str er det? Litt forskjellige størrelser. Har fra str. Blitz(whippet) til schäfer(Nemi) Men hvis du sier hva slags størrelser du evt. er på utkikk etter, kan jeg se hva jeg har Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pringlen Skrevet 18. August 2017 Rapporter Share Skrevet 18. August 2017 Akkurat nå, Sprettballen skrev: Litt forskjellige størrelser. Har fra str. Blitz(whippet) til schäfer(Nemi) Men hvis du sier hva slags størrelser du evt. er på utkikk etter, kan jeg se hva jeg har 35-45 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprettballen Skrevet 18. August 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. August 2017 35-45 [emoji4]Her er de jeg fant i farta [emoji4]Sent fra min SM-G950F via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pringlen Skrevet 18. August 2017 Rapporter Share Skrevet 18. August 2017 Hva skal du ha for dem da? (alle samlet) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprettballen Skrevet 18. August 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. August 2017 50 pr. stk og så det rosa med ruter og det med pels på kjøpet? Altså 300,- for alle. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pringlen Skrevet 18. August 2017 Rapporter Share Skrevet 18. August 2017 Akkurat nå, Sprettballen skrev: 50 pr. stk og så det rosa med ruter og det med pels på kjøpet? Altså 300,- for alle. Solgt Sender pm! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annik Skrevet 18. August 2017 Rapporter Share Skrevet 18. August 2017 Vet du hvor mye det blir i frakt på non stop? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprettballen Skrevet 19. August 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. August 2017 9 timer siden, Annik skrev: Vet du hvor mye det blir i frakt på non stop? Begge non-stop-selene er solgt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprettballen Skrevet 22. August 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. August 2017 Bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts