Mari Skrevet 22. August 2017 Rapporter Share Skrevet 22. August 2017 Just now, Krutsi said: Jeg har møtt en fyr med tre stk på utstilling, mye mulig naboen til @Mari og de hundene har bare eksemplariske når jeg har møtt de og sett de på utstilling. Trivelige hunder Garra. Han er mye på utstilling. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 22. August 2017 Rapporter Share Skrevet 22. August 2017 8 minutter siden, Mari skrev: Garra. Han er mye på utstilling. Verden er liksom ikke så stor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 22. August 2017 Rapporter Share Skrevet 22. August 2017 28 minutter siden, Krutsi skrev: Jeg har møtt en fyr med tre stk på utstilling, mye mulig naboen til @Mari og de hundene har bare eksemplariske når jeg har møtt de og sett de på utstilling. Trivelige hunder Jeg lurer på om han ikke er sonis faktisk. Han dukket opp i en tråd der vi snakket om krommiser en gang husker jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 22. August 2017 Rapporter Share Skrevet 22. August 2017 Akkurat nå, Symra&Pippin skrev: Jeg lurer på om han ikke er sonis faktisk. Han dukket opp i en tråd der vi snakket om krommiser en gang husker jeg. Haha mye mulig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
QUEST Skrevet 22. August 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. August 2017 6 timer siden, Mari skrev: Ja, han sier så. Rico er en veldig fin fyr, og innmari leken. Gamle hunder er de fineste altså, han er så grå og brukt og fin. Varsler slik han skal, har ikke sett noe til dårlig mentalitet på ham. Må holde guttungen litt unna, men det er bare fordi han blir ivrig, kan hoppe og bjeffe. Nabo K virker seriøs og engasjert ja, veldig åpen og svarer godt på nerdete spørsmål. Det er noe med det siste liksom, om du skjønner? edit: sorry OT @QUEST Umfh..jeg hadde jo helt slått fra meg krom pga av genpoolen og så kommer du her med masse positiv input.. nå gjør du det bare vanskelig for meg.. Men jeg må vel si takk for infoen behøver ikke å unnskylde jeg er jo ikke så altfor flink til å holde meg ehem..helt til tema bestandig jeg heller.. Menne nå ble jeg jo selvfølgelig nysgjerrig på denne dogoen, hvor gammel er han og jeg leser jo mellom linjene at dogomiljøet er muligens litt spesiellt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts