Kristiin Skrevet 5. August 2017 Rapporter Skrevet 5. August 2017 Lurer på å prøve å klippe min egen hund for en gangs skyld. I over 8 år har noen andre gjort det, på tide å prøve selv nå..? Er på helt ukjent vann når det gjelder utstyr. Trenger iværtfall en maskin. Hva anbefales? Holder jula sin? Om noen har tips til billig saks og effilieringssaks blir jeg også glad! Hun er på størrelse med en riesen og barberes også i samme fasong. ..så spørs det om jeg tørr Siter
Kokospaniel Skrevet 5. August 2017 Rapporter Skrevet 5. August 2017 Hund i huset på facebook er rimeligst på utstyr. Andis-maskin evt Oster. De lever i mange år og tåler å klippe store hunder. Skjærene blir varme, så kjølespray eller et par skjær å bytte på er lurt Siter
Kristiin Skrevet 5. August 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 5. August 2017 Akkurat nå, Kokospaniel skrev: Hund i huset på facebook er rimeligst på utstyr. Andis-maskin evt Oster. De lever i mange år og tåler å klippe store hunder. Skjærene blir varme, så kjølespray eller et par skjær å bytte på er lurt Har du noe link? Kjølespray var ikke dumt Siter
xxx12345 Skrevet 5. August 2017 Rapporter Skrevet 5. August 2017 Mosermaskinene er ikke så ille de, men begrenset hvor lenge de holder og hvor pent de klipper. Andis holder, og du kan bytte ut skjæret om de blir dårlige - det kan du ikke på den Mosermaskina. Denne er grei: https://www.finn.no/bap/webstore/ad.html?finnkode=37933896 Skjær bevarer du best ved å klippe helt ren hund, og bruk spray https://www.finn.no/bap/webstore/ad.html?finnkode=29168240 Skjær selges separat Gode sakser koster litt Hund-1 har litt rimeligere enn hundihuset http://hunden.mamutweb.com/Shop/Product/Efileringssaks-ensidig-OKDV-Solingen/05-5910, men kan hende det blir rimeligere fra hundihuset likevel med tanke på frakt om du også bestiller maskin og skjær https://www.finn.no/bap/webstore/ad.html?finnkode=29026196 Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.