Lola Pagola Skrevet 5. August 2017 Rapporter Skrevet 5. August 2017 Her kommer det bilder av pinnsvinene som bor i hagen. Først trodde jeg det bare var tre unger. Den ene oppdaget jeg at hadde teip rundt kroppen, som den hadde vokst inn i. Dypt og ekkelt sår, så i samråd med veterinær ble den avlivet. Stakkar liten. Så da var det to igjen, pluss mor. Men i dag dukket det opp tre til! Lurer litt på om det er to forskjellige kull, da tre av de er endel større enn de to minste. De største er litt hissige og skeptiske, mens de to små er skikkelig babyer som spiser fra hånda. Mor er heller ikke spesielt sjenert, og hun har vært nesten litt irriterende i sommer da hun har gått rundt beina på oss og hundene og tigget (hvis andre har pinnsvin i hagen kan dere gjerne bruke tråden til å legge ut bilder ) Det var denne som måtte avlives mor tjukkebolla pinnsvin Oppstillingsbilde. Klar for valpeshow! 19 Siter
Vimsy Skrevet 5. August 2017 Rapporter Skrevet 5. August 2017 Så ufattelig fine Hvilket objektiv bruker du? Siter
Lola Pagola Skrevet 5. August 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 5. August 2017 Så ufattelig fine Hvilket objektiv bruker du?Takk [emoji3] *eller er jo ikke min fortjeneste at de er søte da [emoji16]Bruker mest 50mm.Sent fra min SM-G903F via Tapatalk Siter
Vimsy Skrevet 5. August 2017 Rapporter Skrevet 5. August 2017 Takk [emoji3] *eller er jo ikke min fortjeneste at de er søte da [emoji16]Bruker mest 50mm.Sent fra min SM-G903F via TapatalkEr din fortjeneste at bildene fremhever søtheten!Oi! Hvilken blenderstrl da? For 50mm har jeg jo, men synes den er vanskelig å få til skikkelig med rottene mine [emoji16] Sent fra min SM-J510FN via Tapatalk 1 Siter
Lola Pagola Skrevet 6. August 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 6. August 2017 21 timer siden, Vimsy skrev: Er din fortjeneste at bildene fremhever søtheten! Oi! Hvilken blenderstrl da? For 50mm har jeg jo, men synes den er vanskelig å få til skikkelig med rottene mine Sent fra min SM-J510FN via Tapatalk det er og litt forskjellig, etter hva jeg vil oppnå men disse ligger vel mellom f2 og f4 vil jeg tro ? 1 Siter
Toril Skrevet 6. August 2017 Rapporter Skrevet 6. August 2017 Du er sååååå heldig,de er nydelige!!! Fantastiske bilder! Siter
Emilie Skrevet 6. August 2017 Rapporter Skrevet 6. August 2017 Pinnsvinneser må være noe av det søteste. De ser heldigvis sunne ut disse her i hvert fall 1 Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.