Guest Padde Skrevet 30. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2017 Får hjem en nydelig alaska husky tispe nå i august, og klarer ikke finne navn.. Jeg er åpen for alt Hun blir beskrevet av oppdretter som veldig tøff, nysgjerrig og våken. Hun er grå/svart og hvit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 30. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2017 Arya Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Padde Skrevet 30. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2017 Kjenner en hund som heter Arya, så blir vanskelig om man skulle være sammen med hundene. Men tusen takk for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Padde Skrevet 30. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2017 Kjenner btw hunder med navn Ayla og Ellie også. Ellers er det bare hannhunder rundt oss. Jeg har vurdert navnene Yra, Myte, Myra, Saga, Frigg og Myrte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sidnajse Skrevet 30. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2017 Kanskje det er noen fine stedsnavn fra Alaska som kan passe som huskynavn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Padde Skrevet 30. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2017 Akkurat nå, sidnajse skrev: Kanskje det er noen fine stedsnavn fra Alaska som kan passe som huskynavn Kanskje det! Dette må jeg undersøke! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sidnajse Skrevet 30. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2017 Iallfall noen inuittnavn https://www.behindthename.com/submit/names/gender/feminine/usage/inuit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 30. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2017 Just now, sidnajse said: Kanskje det er noen fine stedsnavn fra Alaska som kan passe som huskynavn 1 minute ago, Fridabjorsvik said: Kanskje det! Dette må jeg undersøke! Mange Siberians som har Alaska navn i alle fall Selv har jeg Denali og Beringia, samt at Beringias kullsøsken har Alaskanavn: Aniakchak, Kenai, Yukon og Noatak. Mange har navn etter sjekkpunkt på Iditarod (jeg unngikk med vilje de pga at de er så mye brukt); Tanana, Nenana og Galena f.eks. er det jo en del tisper som heter. Kobuk og Sitka har jeg også hørt flere hete. Så er jo også Alaska et ganske vanlig navn på Siberians, tipper på AH også uten at jeg vet. Har ikke så mye med Alaska Husky mijøet å gjøre utover at jeg kjenner et par som har AH. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sidnajse Skrevet 30. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2017 Det er noen nydelige navn @Snøfrost! De passer så godt til polarhunder også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Padde Skrevet 30. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2017 4 timer siden, Snøfrost skrev: Mange Siberians som har Alaska navn i alle fall Selv har jeg Denali og Beringia, samt at Beringias kullsøsken har Alaskanavn: Aniakchak, Kenai, Yukon og Noatak. Mange har navn etter sjekkpunkt på Iditarod (jeg unngikk med vilje de pga at de er så mye brukt); Tanana, Nenana og Galena f.eks. er det jo en del tisper som heter. Kobuk og Sitka har jeg også hørt flere hete. Så er jo også Alaska et ganske vanlig navn på Siberians, tipper på AH også uten at jeg vet. Har ikke så mye med Alaska Husky mijøet å gjøre utover at jeg kjenner et par som har AH. Denali likte jeg veldig godt! Tanana og Nenana hørtes fryktelig vanskelig å bruke i hverdagen da Prøvde å rope Tenana og ble bare tungekrøll.. Kiana så jeg også når jeg undersøkte steder i Alaska, det likte jeg egentlig ganske godt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts