Artemis Skrevet 27. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 27. Juli 2017 NRK har tatt et dypdykk i arkivet og i kveld på NRK2 viste de et program fra lavinehundtrening i 1963. Artig å se video av hunder fra "gamle dager", så jeg tenkte jeg skulle dele link. https://tv.nrk.no/program/FOLA63008863/tatt-av-skredet 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meg Skrevet 28. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 28. Juli 2017 Satt og så på jeg også, veldig intr. og så skulle jeg ønske schæferhunden fortsatt så sånn ut, utrolig flotte hunder 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
QUEST Skrevet 28. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 28. Juli 2017 2 timer siden, Meg skrev: Satt og så på jeg også, veldig intr. og så skulle jeg ønske schæferhunden fortsatt så sånn, utrolig flotte hunder Veldig enig! Disse er jo flotte hunder, ikke vanskapninger. Tragisk å se hvordan schæfer og mange ndre raser hr blitt 'forbedret'.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts