Silyeah Skrevet 24. Juli 2017 Rapporter Skrevet 24. Juli 2017 Jeg har kikket litt på macs softfor som selges på nettdyret. Jeg har en liten smaksprøve på det som jeg bruker som godbiter. Er det noen som har prøvd å fore på det? Ludvig er litt småsensitiv. Jeg har akkurat byttet til symply lam og ris. Og han har blitt veldig fin i magen. Men han liker det ikke så veldig godt. Mulig jeg kan prøve å gi den med kalkun neste gang. Nå blander jeg inn Canagan country game slik at han spiser nok. Han er på grensen til å være tynn. Jeg er igrunnen litt nysgjerrig på soft foret som jeg gir som godbiter. Er det noen som kjenner noe til det? Jeg gir grain FREE softforet som godbiter ☺️ https://nettdyret.no/hund/hundefor-softfor.html Siter
Justisia Skrevet 26. Juli 2017 Rapporter Skrevet 26. Juli 2017 Nytt for meg. Men jeg har testet AlphaSpirit sitt, og det fungerer helt greit. Opplever mindre avføring og mindre lukt ved bruk av det enn ved bruk av kornfritt tørrfór som Genesis Pure Canada, Canagan ol. Men jeg fórer stort sett rått, det er kun på campingen og reiser hvor det blir en del tørrt. 1 Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.