Silje Skrevet 1. Februar 2006 Rapporter Skrevet 1. Februar 2006 Da er hytter og alt bestilt til hundeferien på Ogna! (Ogna ligger ca en time fra Stavanger, lett å kjøre dit, og ta tog!) Vi har fremdeles 6 ledige plasser! Vi reiser fra 7 til 9 juli 2006! Prisen kommer å ligge på rundt 200 kr døgnet. Jeg har bestilt en 8 manns hytte med 3 soverom og enmed 2 soverom. Det fler vi blir, det billigere blir det. På dagen er det frivillig program med lynkurs i lydighet og handling. Resten av dagene brukes til turer på stranden, nesten frivillig bading og kos! For å bli med, enten skriv i den klistrede tråden øverst på siden, eller skriv en PM til meg
Silje Skrevet 2. Februar 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Februar 2006 Da er det bare 4 ledige plasser! så skynta på
Silje Skrevet 3. Februar 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Februar 2006 Har blitt spurt om jeg kunne legge tu hjemmesiden til campingplassen, så her er den! http://www.ognacamping.no/ Trykker du på "natur og Miljø" er det et kart over hvor campingplassen er plassert!
Marthe Skrevet 5. Februar 2006 Rapporter Skrevet 5. Februar 2006 Jeg har lyst.. men hvor mange er det som skal være med?
Silje Skrevet 5. Februar 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Februar 2006 Vi er 13 som skal sove over 2 netter og 2 som skal komme på dagsturer
Marthe Skrevet 5. Februar 2006 Rapporter Skrevet 5. Februar 2006 Okey, det høres jo veldig gøy ut! Kan jeg spørre hvilke hunde raser som kommer?
Kine Helen Skrevet 5. Februar 2006 Rapporter Skrevet 5. Februar 2006 2 chis og en dobbis fra bergen i en gammal volvo ivertfall:)
Anne Skrevet 5. Februar 2006 Rapporter Skrevet 5. Februar 2006 En Norfolk Terrier og kanskje besøk av en Rhodesian Ridgeback
Silje Skrevet 5. Februar 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Februar 2006 Utenom de som har skrevet så kommer også: En pomeranian en chow chow en Hollandsk gjeterhund 2 dachser 4 shetland sheepdog en stabijhound et par blandingshunder en dobermann
Jeampi Skrevet 5. Februar 2006 Rapporter Skrevet 5. Februar 2006 2 chis og en dobbis fra bergen i en gammal volvo ivertfall:) Er det plass til et kinderegg og en gal lodott med dere også?
Aya Skrevet 6. Februar 2006 Rapporter Skrevet 6. Februar 2006 Utenom de som har skrevet så kommer også: En pomeranian en chow chow en Hollandsk gjeterhund 2 dachser 4 shetland sheepdog en stabijhound et par blandingshunder en dobermann Og en Border Collie, mest sannsynlig;)
Silje Skrevet 6. Februar 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Februar 2006 Og en Border Collie, mest sannsynlig;) Oisann, glemte vist borderen ja
Calina Skrevet 6. Februar 2006 Rapporter Skrevet 6. Februar 2006 Er det plass til et kinderegg og en gal lodott med dere også? Jupp, det skal det være! P.S; blir vi to dobbere ? Hvem andre med dobber kommer da? (juhuu!)
Jeampi Skrevet 6. Februar 2006 Rapporter Skrevet 6. Februar 2006 Kan vi sitte på med dere da? Isåfall tusen takk!
Silje Skrevet 6. Februar 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Februar 2006 Jupp, det skal det være! P.S; blir vi to dobbere ? Hvem andre med dobber kommer da? (juhuu!) Oi, unskyld!! Såg ikke at Kine hadde skrevet opp odin i sitt innlegg... så på min liste er nok Odin den eneste dobberen... Jeg skal prøve å verve en dobber jeg, for å dekke over fadesen
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar