Gå til innhold
Hundesonen.no

Forsikring

Turbo-Teebee

Recommended Posts

Hvor mye betaler dere i forsikring og hvor mye er de forsikret for da? Hvor høy sum når det gjelder veterinærutgifter? Og hvor har dere hunden forsikret?

Jeg har brukt If, siden jeg har alle mine andre forsikringer der. Men når jeg ser litt nærmere på det, syntes jeg premien er velidg høy i forhold til kva jeg eventuelt vil få dekket (tenker da på veterinærutgifter)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mine forsikret i gjensidige nor, men vurderer bytte til agria. Sånn som jeg har forstått det så har de bedre forsikringsvilkår, men har ikke satt meg godt nok inn i det enda. Står en del på hjemmesiden deres.

http://www.agria.no

Husker ikke helt hva vi betaler i gjensidige, men det varierer jo fra rase til rase og. Avhengig av hvor mye sykdommer den aktuelle rasen er kjent for å kunne få.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå vurderte jeg kjempe å bytte over t agira... har if nå... men betaler en samlet sum, så er ikke helt sikker på hva som er bikkja...

men i if så er det en egenandel pr skade og at toya f eks kan ha fler skader i året,og få dekket de likt...

allergi bikkja mamma og de hadde fikk alle utgifter dekka, også fikk de 16 000 da hu døde...

jeg har forsikret toya så jeg får 12 000 når hu går bort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok jeg skal bytte fra If til Agria etter å ha lest der inne. Min nåværende forsikring koster 1900,- (bet 1800,- fordi jeg betaler alt på en gang), og dekker da 10 000 ved død, men dette synker vel med alderen? samt 8000 i veterinærutgifter. Syntes 8000,- var ganske liten, det er jo først når det begynner å overstige denne summen at det jeg har behov for å få det dekket...

Det er jo ikke utbetaling ved død jeg tenker på, det er jo de eventuelle store utgiftene mens hunden lever som jeg vil forsikre meg mot!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...