Paranomia Skrevet 2. Juni 2017 Rapporter Skrevet 2. Juni 2017 00.00: Avslutter kvelden med å se på disse vakre små 08: Våken. Bjørn ligger og soler seg som alltid 09: Jeg holder på å sminke meg men satt meg ned for en pause. Da var det kosetid, sa Bjørn. 10: Ut på tur 11: Har jeg akkurat fått vaksine (HPV) og sitter og venter i tilfelle reaksjon. Gikk fint denne gangen og. Endelig ferdig 12: Bilen mener det er 14 grader ute, mens jeg holdt på å svette meg ihjel. Vaaarmt! 13: Ida mener også det er varmt, men ligger likevel i sola og steker 14: Jeg og Bjørn ligger og dupper av litt 15: Holder på å lage pavlova, omelett og kattemat samtidig. Dette er mat til kattungene + mor. 16.00: Trenger litt energi på boks. Ikke at det hjelper men det er vanvittig godt, da 17: Kjekkasen kommer hjem fra jobb og overfalt meg med kos 18.00: Pavlova, hundepatruljen og saft til dessert De ble faktisk veldig gode, ganske stolt siden jeg ikke har laget det før 19.00: Ute og hilser på de små 20: Lager lavkarbo "brød" 21.00: Ordner planneren 22: Innser at jeg må slutte å kjøpe bananer Ida får de, så de går ikke akkurat i søpla. Men så mange bananer til to personer er likevel ikke nødvendig 23: Bjørn har klart å sperre seg selv inne i innhegningen til Ida, og kommer seg ikke ut igjen. Han der ass 00: Senga og mobilspill Sovnet en gang i løpet av natta Og med det var dagen vår slutt 14 Siter
Paranomia Skrevet 2. Juni 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Juni 2017 2 timer siden, Stine skrev: Herlig Elsker efitene dine! Hihi så koselig 1 Siter
LØJ Skrevet 5. Juni 2017 Rapporter Skrevet 5. Juni 2017 Enig med @Stine er alltid så koselig med dine dager 1 Siter
Recommended Posts