WelshenNemi Skrevet 2. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2017 kl 12:30 hadde jeg endelig sovet nok til å fungere noenlunde. Nemi venter på at jeg skal snu meg så hun kan få ligge i armkroken noen minutter Det er obligatorisk. Kl 13 var jeg på vei for å få tak i mat for den neste uken. 13:30 hadde jeg akkurat levert inn telefonen på reparasjon. Igjen.. 15:30 hadde jeg handlet mat og var innom Biltema og Sparkjøp en snartur. 16:30 var det frokost og et par episoder med Prison Break mens jeg prøvde å finne litt energi. 17:30 var jeg begynt med planleggeren for neste uke. Fikk ny washi tape i posten i dag 18:30 var jeg nesten ferdig med å ha i klistremerker. 19:30 var vi endelig kommet oss et stykke på tur. Hun er ikke så miserabel som hun ser ut som 20:30 var jeg akkurat komt hjem og begynt på dagens middag. 21:30 var jeg begynt å skrive inn det jeg kunne i planleggeren. 22:30 lakket jeg negler, kanskje de forblir mer enn 2mm lange... 23:30 klippet vi klør. 00:30 var det kos og mer Prison Break. 01:30 var vi ute på siste lufting for kvelden. Og nå er det leggetid Takk for at du stakk innom. 10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 2. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2017 Trivelig dag!! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 2. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2017 Fineste Nemi Og superfin planlegger! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WelshenNemi Skrevet 2. Juni 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2017 1 time siden, Toril skrev: Trivelig dag!! Takk 1 time siden, Stine skrev: Fineste Nemi Og superfin planlegger! Takk er en MAMBI Happy planner. Veldig glad i den så langt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paranomia Skrevet 2. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2017 Nemi er så vakker For en fin dag 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WelshenNemi Skrevet 2. Juni 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2017 2 timer siden, Paranomia skrev: Nemi er så vakker For en fin dag Takk ja det var det. Ble en alt for lang dag, men fikk gjort litt i det minste. Er fremskritt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 4. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2017 Det er viktig å ligge i armkroken og kose litt før man står står opp ja Nemi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts