tmp Skrevet 22. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2017 Er det noen som har erfaring derfra og som kan anbefale? Gjerne med anbefaling om hvilken veterinær også? Har vært på foredrag om sportsskader/rehabilitering med ene veterinæren derfra. Ho virka veldig flink i allefall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet 22. Mai 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2017 Er det noen som har erfaring derfra og som kan anbefale? Gjerne med anbefaling om hvilken veterinær også? Har vært på foredrag om sportsskader/rehabilitering med ene veterinæren derfra. Ho virka veldig flink i allefall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet 22. Mai 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2017 Her ble det en feil og tre like tråder ble opprettet. Kan noen slette to av de? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 22. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2017 1 hour ago, tmp said: Her ble det en feil og tre like tråder ble opprettet. Kan noen slette to av de? For å få det gjort, er det lettest å rapportere de trådene du vil ha sletta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalierflat Skrevet 22. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2017 Jeg har bare positivt og si om dem brukt de fast i en del år nå og har hatt vanlige kontroller, veldig syk hund og avliving der. Husker ikke hva de som jobber der heter, men alle jeg har vært innom har vært kjempeflinke! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet 22. Mai 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2017 55 minutter siden, SandyEyeCandy skrev: For å få det gjort, er det lettest å rapportere de trådene du vil ha sletta. Hvordan gjør jeg det ? *finnerikkeidag* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts