goh Skrevet 7. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2017 Hei! Holder på med et skoleprosjekt og lurer på om det er noen her inne som kan hjelpe med å svare på noen få spørsmål om hund i en spørreundersøkelse? Du svarer selvfølgelig helt anonymt! Tusen takk Du finner undersøkelsen her: https://no.surveymonkey.com/r/FPGCDNG Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laikamor Skrevet 7. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2017 Syntes det var litt vanskelig å svare.. Der man skal rangere forene er det ikke mulig å sette ukjent på mer enn ett for. Jeg har ikke testet så mange for, så kan ikke rangere de jeg ikke har testet. Og siste spørsmål; er det snakk om hvor mye man bruker i måneden? Eller på et år? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 7. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2017 Det er noen bugs her. Man kan ikke velge mer enn ett ukjent fôr. Jeg har heller ikke lyst til å nødvendigvis plassere alle fôrene i rekkefølge, jeg vil påstå at i mange tilfeller er det flere fôrmerker som er jevnbyrdige. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goh Skrevet 7. Mai 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2017 Takk for svar. Jeg har rettet opp i det dere har bemerket. Takk for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonjek Skrevet 7. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2017 Svart etter beste evne.Forøvrig ingen verdens aning om hvor mye penger jeg bruker på hund per mnd/år. Tør ikke engang å tenke på påmeldingsavgifter, diesel ol når vi er på stevner [emoji23] Samme gjelder kurs. Jeg bare melder på, og lukker øynene for totalen.Tar vi bort treninger, kurs og stevner, koster det nesten ingenting å ha hunden. [emoji38] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristin_nord Skrevet 8. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2017 Svarte best mulig, men la inn forsikring osv under annet. Regner med det var greit [emoji28]Sent fra min SM-T550 via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turb Skrevet 9. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2017 Aner ikke hvor mye jeg bruker i året, glemte forsikring, men la inn ødelagte dørlister [emoji23][emoji23] 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tutle Skrevet 9. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2017 Har også svart etter beste evne. Jeg har innsett jeg har veldig lite kontroll da, for det varierer veldig og jeg trenger ikke tenke over økonomien Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 10. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2017 Svart! Bare sånn ca tall da. Det går mye penger i de hundene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildlife Skrevet 10. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2017 Svart etter beste evne jeg og☺ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts