Harleyinthehouse Skrevet 26. April 2017 Rapporter Skrevet 26. April 2017 Vet ikke om dette er riktig kategori, men uansett. Skal samle alle viktige nr på et sted hvis det skulle skje noe. Foreløpig har jeg den lokale veterinæren, giftsemtralen og døgnåpen vetrinær i nærheten. Noen andre jeg burde notere? Siter
Jankaa Skrevet 26. April 2017 Rapporter Skrevet 26. April 2017 Noen som kan stille opp som hunde/barnepasser på kort tid? Taxi, i tilfelle bilen skulle streike? Oppdretter ellen annen mentor, i tilfelle du skulle behøve halvakutte råd? Siter
Harleyinthehouse Skrevet 26. April 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 26. April 2017 Akkurat nå, Jankaa skrev: Noen som kan stille opp som hunde/barnepasser på kort tid? Taxi, i tilfelle bilen skulle streike? Oppdretter ellen annen mentor, i tilfelle du skulle behøve halvakutte råd? Ja, takk! Siter
Ozzy Skrevet 26. April 2017 Rapporter Skrevet 26. April 2017 Jeg har også viltnemnda tilfelle jeg kommer over påkjørt/skadet vilt. Siter
SFX Skrevet 26. April 2017 Rapporter Skrevet 26. April 2017 Giftinformasjonen, så en kan ringe med en gang og høre om det valpen spiste er farlig, framfor å spørre på Hundesonen og få svar etter 11 timer. Siter
mara Skrevet 26. April 2017 Rapporter Skrevet 26. April 2017 https://helsenorge.no/Giftinformasjon/tema-hund-og-katt Siter
Recommended Posts