Frisbee Skrevet 31. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2006 Hvorfor er det sånn at noen har de normale "titlene" som junior, ekspert osv, mens andre har helt andre ting som "mynde elsker", Line og Felix" osv? Det med V.I.P, har jeg skjønt da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuppetroll Skrevet 31. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2006 Hvorfor er det sånn at noen har de normale "titlene" som junior, ekspert osv, mens andre har helt andre ting som "mynde elsker", Line og Felix" osv? Det med V.I.P, har jeg skjønt da... Man kan skrive noe annet som tittel i profilen sin - personlig sverger jeg til de gamle "titlene" Edit: Hadde jo vært kult hvis vi som drev med agility hadde laget en felles en,da Agilityfreak eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karine Skrevet 31. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2006 Hvordan klarer du å forandre på den? Jeg finner det ikke noe sted.. Og agilityfreak var en morsom ide Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuppetroll Skrevet 31. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2006 Hvordan klarer du å forandre på den? Jeg finner det ikke noe sted.. Og agilityfreak var en morsom ide Du går inn på mitt kontrollpanel, og velger endre profilinformasjon. Så skriver du agilityfreak i medlemstittel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frisbee Skrevet 31. Januar 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2006 Du går inn på mitt kontrollpanel, og velger endre profilinformasjon. Så skriver du agilityfreak i medlemstittel Vil å ha det som tittel. Men finner det ikke jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Skrevet 31. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2006 Man må ha et visst antall innlegg for og få lov Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frisbee Skrevet 31. Januar 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2006 Man må ha et visst antall innlegg for og få lov Hvor mange da da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karine Skrevet 31. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2006 Man må ha et visst antall innlegg for og få lov ok..det forklarer saken...Trodde jeg var helt blind jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bardmand Skrevet 31. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2006 Man må ha et visst antall innlegg for og få lov Urettferdig!!! :wallbash: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frisbee Skrevet 31. Januar 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2006 Urettferdig!!! :wallbash: Kjempebajs... Vil å være freak... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuppetroll Skrevet 31. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2006 Hva er grensen? *glad for at jeg fikk lov* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Skrevet 31. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2006 Man må ha 500 poster for og kunne sette sin egen tittel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karine Skrevet 1. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2006 500 innlegg? Da tar det en god stund før jeg kan joine "freakene" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LouDan Skrevet 2. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2006 Man kan skrive noe annet som tittel i profilen sin - personlig sverger jeg til de gamle "titlene" Edit: Hadde jo vært kult hvis vi som drev med agility hadde laget en felles en,da Agilityfreak eller noe Hey, hey! Nå er jeg agilityfreak! God idè! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frisbee Skrevet 2. Februar 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2006 Hey, hey! Nå er jeg agilityfreak! God idè! Misunnelig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karine Skrevet 2. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2006 Misunnelig jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LouDan Skrevet 2. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2006 Misunnelig... Kommer nok snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuppetroll Skrevet 2. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2006 Misunnelig... Du mangler jo ikke sååå mange da Carina, vær skikkelig aktiv her noen dager så går det fort det, tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scarlet Skrevet 2. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2006 500 innlegg? Da tar det en god stund før jeg kan joine "freakene" Det er jo bare å skrive innlegg til tastene gløder, så har du nok snart en tittel du også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karine Skrevet 2. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2006 hihi, joda, men vil da ikke spamme forumet heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuppetroll Skrevet 2. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2006 hihi, joda, men vil da ikke spamme forumet heller Det er ikke nødvendig Mange nye topics hver dag, så bare å hive seg inn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aud Stokman Skrevet 3. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2006 Man må ha 500 poster for og kunne sette sin egen tittel Jeg prøvde å poste en tittel på meg selv, men fikk kun opp en feilmelding om at jeg hadcde skrevet for mye under hunderaser. Så da er det vel noe som er galt? Jeg skrev jo ikke noe under hunderaser da i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 3. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2006 Jeg prøvde å poste en tittel på meg selv, men fikk kun opp en feilmelding om at jeg hadcde skrevet for mye under hunderaser. Så da er det vel noe som er galt? Jeg skrev jo ikke noe under hunderaser da i det hele tatt. Dette står under hunderaser med deg: Hunderase: Kaukasisk Ovcharka, Briard, Dobermann,Dvergpinscher Det er et visst antall bokstaver man bruke der, og da har du vel overskredet den når du skulle lage deg tittel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 3. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2006 Det er et visst antall bokstaver man bruke der, og da har du vel overskredet den når du skulle lage deg tittel. Maks bokstaver er 35 tror jeg. (Iberegnet mellomrom og komma). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Skrevet 3. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2006 Det er riktig som Ricco sier. Kanskje du kan bruke litt forkortelser? K.O kanskje? Så kan du skrive inn mer i Mine Intresser i din profil evt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar