Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Hvorfor er det sånn at noen har de normale "titlene" som junior, ekspert osv, mens andre har helt andre ting som "mynde elsker", Line og Felix" osv?

Det med V.I.P, har jeg skjønt da... :D

Man kan skrive noe annet som tittel i profilen sin - personlig sverger jeg til de gamle "titlene" :)

Edit: Hadde jo vært kult hvis vi som drev med agility hadde laget en felles en,da :) Agilityfreak eller noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan skrive noe annet som tittel i profilen sin - personlig sverger jeg til de gamle "titlene" ;)

Edit: Hadde jo vært kult hvis vi som drev med agility hadde laget en felles en,da ;) Agilityfreak eller noe :D

Hey, hey! Nå er jeg agilityfreak! :o God idè! ;):o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må ha 500 poster for og kunne sette sin egen tittel :)

Jeg prøvde å poste en tittel på meg selv, men fikk kun opp en feilmelding om at jeg hadcde skrevet for mye under hunderaser. Så da er det vel noe som er galt? Jeg skrev jo ikke noe under hunderaser da i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde å poste en tittel på meg selv, men fikk kun opp en feilmelding om at jeg hadcde skrevet for mye under hunderaser. Så da er det vel noe som er galt? Jeg skrev jo ikke noe under hunderaser da i det hele tatt.

Dette står under hunderaser med deg: Hunderase: Kaukasisk Ovcharka, Briard, Dobermann,Dvergpinscher

Det er et visst antall bokstaver man bruke der, og da har du vel overskredet den når du skulle lage deg tittel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...