Gå til innhold
Hundesonen.no

Metal head!


icebluelagoon

Recommended Posts

Jeg er oppvokst med Kiss, så dem hører jeg masse på.

Har noen kamerater som spiller i Dimmuborgir, så jeg kjenner til miljøet uten at jeg er i miljøet, om dere skjønner hva jeg mener.

Jeg er den som blir med på konserter og har det morro, men blir ikke med om jeg ikke får det gratis. :)

Jeg er glad i noen av de rolige sangene til Dimmu, men eller så hører jeg mye på Type'o negative (gutta mine), Metallica, Iron Maiden, Kiss osv osv...

Også digger jeg en sang som heter "dead bodys every where" men jeg klarer ikke å huske hvem som spiller den (ja jeg har hukommelse som en gullfisk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er oppvokst med Kiss, så dem hører jeg masse på.

Har noen kamerater som spiller i Dimmuborgir, så jeg kjenner til miljøet uten at jeg er i miljøet, om dere skjønner hva jeg mener.

Jeg er den som blir med på konserter og har det morro, men blir ikke med om jeg ikke får det gratis. :)

Jeg er glad i noen av de rolige sangene til Dimmu, men eller så hører jeg mye på Type'o negative (gutta mine), Metallica, Iron Maiden, Kiss osv osv...

Også digger jeg en sang som heter "dead bodys every where" men jeg klarer ikke å huske hvem som spiller den (ja jeg har hukommelse som en gullfisk)

Næh!

Stilig at du kjenner noen som spiller i Dimmu Borgir,broren min hadde dødd av misunnelse hvis han hørte det!!! :)

Heldiggris!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

O.T:

Bare sånnt lite spørsmål:hvorfor liker du ikke gothere?

Nei er ikke så stort fan av gutter som går med sminke og som du ikke kan se om er en gutt eller en jente..

Eller folk som kutter seg selv for det kult og "goth" og skriver dikt om hvor deprimerte de er og at de vil ta selv mord og at det er ingen i hele verden som forstår de eller hvordan de har det..blir litt latterlig spør du meg..

Når folk kommer med kritt hvitt pudder på og så svarte det går ann å bli rundt øynene og på lippene ser det ikke særlig bra ut!!

Men nå sier jeg ikke at ALLE er sånn men MANGEN...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener nå at det må være opp til dem selv om de vil sminke seg eller ikke. Jeg respekterer dem for

det mennesket de er inni seg fordi om dem ser ut som dem har besøkt døden... :P

Jeg hører mer og mer på metall. Har noen kompiser som er på vei opp og fram med bandet sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener nå at det må være opp til dem selv om de vil sminke seg eller ikke. Jeg respekterer dem for

det mennesket de er inni seg fordi om dem ser ut som dem har besøkt døden... :P

Jeg hører mer og mer på metall. Har noen kompiser som er på vei opp og fram med bandet sitt.

Enig med deg der.

Sushi:

Hvor har du denne infoen fra???

Har aldri hørt den før!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei er ikke så stort fan av gutter som går med sminke og som du ikke kan se om er en gutt eller en jente..

Eller folk som kutter seg selv for det kult og "goth" og skriver dikt om hvor deprimerte de er og at de vil ta selv mord og at det er ingen i hele verden som forstår de eller hvordan de har det..blir litt latterlig spør du meg..

Når folk kommer med kritt hvitt pudder på og så svarte det går ann å bli rundt øynene og på lippene ser det ikke særlig bra ut!!

Men nå sier jeg ikke at ALLE er sånn men MANGEN...

jeg tror du er en av de typiske metall folka som har rare ideer om gothere :P

det der er fjortisgoth, søøøøte fjortisgothere :P

Jeg hører forøvrig mest på industri, ebm, gothrock, dødsrock og folkmetall. nydelige folkmetall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror du er en av de typiske metall folka som har rare ideer om gothere :P

det der er fjortisgoth, søøøøte fjortisgothere :P

Jeg hører forøvrig mest på industri, ebm, gothrock, dødsrock og folkmetall. nydelige folkmetall..

Hihi. Jeg og. :P Bryr meg ikke så mye om hva andre gjør da, sminke osv er helt ok, men de skjeldne gangene jeg shiner meg opp litt selv og har blitt mistatt for å være goth har jeg blitt litt fornærmet.. ehm også, ja. :rolleyes: Men det er vel pga at jeg neppe vil bli assosiert med fjortis-goth. :P Har lite sans for psykologisk masochisme og selvskading/selvutslettelse. :P Kjenner veldig lite til voksen-goth egentlig. :unsure: Få gothere på de konsertene jeg går på. :P

Men hva er folkmetall? Windir, Vintersorg o.l.?

Forresten tror jeg det ene ikke-bm bandet jeg liker er innenfor goth/ebm/industri (?) Hocico (?) Eller er jeg på vidda nå? Hvis noen vet om noe lignende band (tekno pling plong med bm vokal), vil jeg gjerne ha tips. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næh!

Stilig at du kjenner noen som spiller i Dimmu Borgir,broren min hadde dødd av misunnelse hvis han hørte det!!! ;)

Heldiggris!

He he digger han dem?? For meg er de bare vanlige gutta som er som lillebrødrene mine...

Mustis/Øyvind har jo vært nesten mer hos oss enn hjemme i barndommen sin, nå er han gift og har barn, helt snålt... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er Ulver metal?

Tror ikke jeg er noen metal fan.. Men noen av disse "mørkere" gruppene har et par rolige sanger som jeg har sansen for. ;) Tror jeg har litt fordommer mot metal.. forbinder det med skriking/skrikemusikk. :)

Du får finne Rundans av Vintersorg og se hvor brutal du synes den er. :P

Vintersorg har mye bra, de fire første liker jeg godt. Det nest siste er ikke noe særlig, og det siste har jeg ikke giddet sjekke engang.

Litt "bråk" er det jo, men for et melodiøst bråk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får finne Rundans av Vintersorg og se hvor brutal du synes den er. :)

Vintersorg har mye bra, de fire første liker jeg godt. Det nest siste er ikke noe særlig, og det siste har jeg ikke giddet sjekke engang.

Litt "bråk" er det jo, men for et melodiøst bråk!

Ja,der har du det!

Det er litt bråk,men det er melodiøst fordet!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det er virkelig bekymringsfullt når store hunder viser aggressiv atferd, spesielt i offentlige områder. Det handler ikke bare om rasen, men også om eierens ansvar for å trene og sosialisere hunden riktig. Alle hunder, uansett størrelse, kan være fantastiske følgesvenner hvis de får riktig oppdragelse og omsorg. Det er viktig at eiere forstår sitt ansvar og jobber med hundene sine for å sikre at de kan oppføre seg trygt rundt andre hunder og mennesker. Aggressiv atferd kan ofte håndteres med riktig trening og tålmodighet.
    • Har hunden alltid vært veldig glupsk eller blitt det mer i det siste? Har hunden fått betydelig høyere appetitt er det lurt med vet.sjekk. Vektøkning og tørr hud kan være symptom på lavt stoffskifte (men også rett og slett feil kost). Ellers er fersk mat det første jeg ville anbefalt (råfôr, fryst ferskfôr evt egensammensatt med oppskrift satt sammen for din hund). Bland gjerne ut med litt grønnsaker som allerede nevnt for mer metthetsfølelse (isbergsalat og agurk har veldig lite kalorier). 
    • Wow, faren var lekker, ja!!😍  Koselige bilder🌸
    • Se der da, så nyyyydelig🥰 
    • Torsdag var en dårlig dag med tanke på trening på husreinhet. Da tisset han 5 ganger inne. Alle gangene var det rett før jeg skulle ut med han, sykt irriterende 😂 I går derimot var en veldig god dag, da hadde vi null uhell!  Vel, neste uke blir det hjemmekontor, og da er jeg plutselig i møter når han våkner. Da blir det fort mye tissing inne uansett.  I går tok vi buss for første gang. Det gikk fint ☺️  
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...