Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundelufter (?) på Frogner banker hunder (video)


Gjest
 Share

Recommended Posts

Jeg hadde også blitt rimelig stressa og kokt i hodet om jeg gikk med 3 hunder i bånd og to begynte å slåss. Både om det hadde vært mine hunder og om det hadde vært noen andre sine. Spesielt rett på gata, der du ikke akkurat kan slippe noen av de heller, i fare for at de f.eks. kan løpe ut i veien og bli påkjørt. Det betyr ikke at handlingen i seg selv er greit, men det må være lov å miste hodet litt mener nå jeg. Kanskje hun ikke var forberedt på at dette kunne skje i det hele tatt og ble tatt på senga? Da har man jo heller ikke innprentet i hodet hva man skal gjøre om det først skjer.

Jeg har selv slått min egen hund da hun og min andre tispe røyk sammen så det sang etter. Første gangen det skjedde tok det meg totalt på senga. Jeg så den virkelig ikke komme. Heldigvis gikk jeg sammen med ei venninne, så hun fikk tatt tak i den minste hunden og dratt den bort, mens jeg fikk tatt den store og holdt henne. Mens den minste tispa roa seg ned, så sto jeg med en frådende og illsint schäfer som på ingen måte var ferdig med å slåss, og som kasta seg framover for å ta den andre igjen med noen veldige krefter. Helt instinktivt slo jeg henne i siden med flat hånd mens jeg brølte. Hun snappa ut av det og roa seg ned. Jeg er ikke noe stolt av at jeg slo og brølte til hunden min, men jeg tenkte ikke. Når de ved senere anledninger røyk sammen så håndterte jeg det helt annerledes, i tillegg til at jeg var obs og kunne lettere forutse og forebygge slåsskamper. Det var for øvrig en 15-20 kg vektforskjell på disse hundene.

  • Like 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...