Harleyinthehouse Skrevet 4. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2017 Ja det er individuelt og kommer an på hvor man er i treningen. Men når kan man forvente det på en måte. Typ man kan forvente av en 6 åring at han rydder rommet sitt. Valpen min er forsåvidt 3 mnd og er hjemme alene en gang i blandt. Vi har to tlf så vi facetimer, en i leil og en med oss. Her om dagen hadde vi bestilt takeaway som vi da måtte hente. 700 meter en vei. På vei til pep han, gikk litt rundt, tygget litt på en leke, så på døren, pep. Men på vei hjem så la han seg på gulvet å fant seg i at vi ikke kom tilbake Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilhelmina Skrevet 4. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2017 Min var 9 mnd før hun var alene så lenge som 3 timer. Om hun hadde taklet det tidligere vet jeg ikke, det var ikke nødvendig her så vi tok det veldig rolig i alenetreningen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonjek Skrevet 4. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2017 Min taklet det ikke før han var mellom 1 og 1,5 år gammel. Men han hadde en god dose separasjonsangst. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 4. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2017 Mine har klart en arbeidsdag ved 8-9 mnd, men da alltid i flokk med eldre hunder hos seg. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harleyinthehouse Skrevet 6. Mars 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2017 Takk for svar kjekt å vite ca selvom det er individuelt vi har heldigvis mine svigerforeldre og mine besteforeldre i nær gåavstand så de stiller gjeeeerne opp når det trengs. Selvom det er en gang i blandt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puera Skrevet 17. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2017 Nå begynner det å bli en stund siden jeg hadde valp, men jeg mener å huske at hun var rundt 5-6 mnd før vi lot henne være alene sirka 3 timer. Ellers var hun med meg på jobb hver dag fram til hun var godt over et år, da begynte vi med fulle dager (mellom 6-10 timer) alene hjemme. Gått veldig fint med henne, aldri hatt noe problemer med å være alene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts