Gå til innhold
Hundesonen.no

tv-tittende hunder


Wanderlust

Recommended Posts

Noen som har hunden som titter en del på tv? Min hund er veldig på om det er hunder på tv, og i helga så jeg på lars monsen på tvers over canada. Og rex sto å stirra på hundene. og når han endelig roa seg så sto han bare å så på..

Fotballkamper er også litt morsomt for han virker det som :)

Lagt ved et bilde hvor han ser på en av hundene til lars monsen:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe så søt da. Han kan slå seg sammen med Buster. Buster elskerå se tv, og noen av programmene som går på animal planet er hans favoritter, bl.a planets funniest animals og et program som går om løver. Han legger seg pent ned på matten foran tvn og kikker. Han blir nesten fornærmet om jeg skifter kanal :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi Balder liker også å se på tv, hunder er jo favoritten, men han ser på alt bare det er dyr eller mennesker i bevegelse. Var et eller annet program på discovery der de viste forskjellige dyr, og plutselig kom et nærbilde av en fisk og Balder skvatt voldsomt :) Lurte nok på hva det var for en rar skapning, han hadde garantert ikke sett en slik en før ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vixie can se på tv og dataskjerm (joda, her sitter jenta på fanget), men hun bryr seg ikke så mye. Har en kort videosnutt på dataen med henne og søskenene hennes når de var noen uker gamle, og DET ser hun på. :)

Bosko derimot har i løpet av hele sitt liv bare sett på tv noen få ganger, og når hunder bjeffer så hopper han opp med et lite "boff" og sjekker ut vinduet (bak tven). :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, så søt. Han er ikke den eneste som ser på tv nei. Lunah syns det er veldig gøy med fotballkamper, noe ikke jeg syns, så det er godt vi har flere tv'er i huset :)

Og hver gang det bjeffer en hund på tv så flyr hu på tven. Ikke få ganger den nesten har falt ned fra tvbordet :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, så søt. Han er ikke den eneste som ser på tv nei. Lunah syns det er veldig gøy med fotballkamper, noe ikke jeg syns, så det er godt vi har flere tv'er i huset :P

Skal det tolkes som at pelsen har egen tv med fjernkontroll?? :D;):P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. på tirsdagen nå hadde klassen min besøk av en man som snakket om blodspor. kjempe morsomt. han hadde med seg en 4 måneder gammel Shiba inu.. kjempe søt, han som hadde med seg hunden viste oss en film der Shiba inuen lekte med hans andre hund akita inu.. da sto shiban å så på filmen.. fulgte skikkelig med hehe.. morsomme greier! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kite SER ikke på tv'en(kan ha noe med at den er tre Kite'er oppafor han også da,men...)

men han hører på lydene,hører han bjeffing eller folk som roper/skriker/kjefter,løper han bort til vinduet og boffer,etter det da han skjønner at det kommer fra tv kanten,løper han rundt veggen ettersom han ikke fant noe bak tv'en,han løper til gangen og blir stående der å boffe :D

Han er så søt så!! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...