Wilhelmina Skrevet 17. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2017 Lurer litt på Cartrophen. Er dette noe som kan gis forebyggende? Har en hund med HD grad D, enn så lenge ingen forkalkninger. For tiden går hun på en halv dose Metacam samt jevnlig laser/massasje. Lurer på om Cartrophen kunne vært noe for henne for å forebygge forkalkninger? Er klar over at Cartrophen ikke kan brukes sammen med NSAIDs, så det vil isåfall bli når vi har trappet helt ned på Metacam. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Atlas Skrevet 17. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2017 Hadde aldri hørt om det, så måtte gjøre et raskt google søk. http://www.interfarm.no/dokumenter/FAQ Cartrophen.pdf Kanskje? Vet vet no sikkert, burde hvertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 20. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2017 Vi brukte det med gode resultater på vår hund. Hun har også fått det i kombinasjon med både onsior og rimadyl (bare tok en pause på to-tre dager akkurat de ukene hun fikk sprøyte). Er verdt er forsøk!Sent fra min E5823 via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AussieAllTheWay Skrevet 21. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2017 Taco skal ha sin siste sprøyte nå i morgen og hun får det forebyggende. Jeg spurte spesielt etter om det var lurt å bare prøve det nå, eller om jeg burde vente til hun evnt var værre, men det var bare å kjøre på fikk jeg beskjed om. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 24. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2017 Funket ikke på ryggen til min gamle, dessverre. Fikk beskjed fra vet om at det ikke er alle det fungerer på, men hos de det funker hos så funker det visst godt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilhelmina Skrevet 21. Mars 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2017 Hvor lang tid tar det å gjennomføre en "kur" med dette? Er det en sprøyte i uka i fire uker? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 21. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2017 1 time siden, Wilhelmina skrev: Hvor lang tid tar det å gjennomføre en "kur" med dette? Er det en sprøyte i uka i fire uker? Jepp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts